اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

با 500 میلیون تومان اعتبار

زائرسرا آستان امامزاده حمزه‌رضا(ع) هولار به بهره‌برداری رسید

همزمان با دهمین روز از دهه وقف زائرسرا آستان مقدس امامزاده حمزه‌رضا (ع) شهر هولار به بهره‌برداری رسید.

زائرسرا آستان امامزاده حمزه‌رضا(ع) هولار به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، همزمان با دهمین روز از دهه وقف با حضور حجت‌الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام سلطانی رئیس اداره اوقاف ساری و جمعی از مسؤولان شهر هولار زائرسرا آستان مقدس امامزاده حمزه‌رضا (ع) شهر هولار به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در آیین افتتاح زائرسرا امامزاده حمزه‌رضا(ع) هولار با بیان اینکه 130 پروژه عمرانی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان در حال اجراست، اظهار کرد: این پروژه‌ها در مساحت 7 هزار و 500 متر مربع در حال اجرا هستند که گام مهمی در راستای آبادانی اماکن مذهبی استان به‌شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی از اجرای 117 طرح جامع بقاع متبرکه در مازندران خبر داد و گفت: پروژه‌های طرح جامع بقاع متبرکه طراحی کاملی از تمامی زیرساخت‌های آن بقعه است که انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه زائرسرای آستان مقدس امامزاده حمزه‌رضا(ع) هولار یکی از بهترین زائرسراهای کشور به‌شمار می‌رود، افزود: این زائرسرا از محل ثلث خانم زینب جعفری همسر شهید پنجعلی ژولیده، کمک اهالی هولار، خیران و اعتبارات عمرانی سازمان اوقاف و امور خیریه احداث شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران هزینه تکمیل زائرسرای آستان مقدس امامزاده حمزه‌رضا(ع) هولار را 500 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این زائرسرا دارای 9 باب سوئیت و تجهیزات کامل اسکان است که توسط خادمین آستان مقدس امامزاده حمزه‌رضا(ع) هولار اداره و درآمد آن برای خود امامزاده هزینه می‌شود.

انتهای پیام/86031/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول