اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خوزستان

امام جمعه موقت اهواز:

خط امام یعنی رمز پیروزی و نباید از آن فاصله گرفت/ عده‌ای مخالف اقتصاد مقاومتی عمل کردند

امام جمعه موقت اهواز گفت: خط امام یعنی رمز پیروزی ما و نباید از آن فاصله بگیریم تا در تمام ابعاد پیروز شویم.

خط امام یعنی رمز پیروزی و نباید از آن فاصله گرفت/ عده‌ای مخالف اقتصاد مقاومتی عمل کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی در خطبه های نماز جمعه امروز اهواز، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: آن کسی مرد راه است که تا پایان راه بماند؛ در این آزمایش های آخرالزمانی نباید ببازیم و پشیمان شد؛ از قطار انقلاب نباید پیاده شویم؛ رمز توفیق بسیج و بسیجی ها و دوستداران بسیج و ملت بسیجی این است که در صراط مستقیم انقلاب باقی بمانند و این صراط مستقیم همان خط امام است؛هر کجایی که با خط امام پیوند خوردیم و متصل شدیم و از رمز و رموز آن سردرآوردیم، تقویت شدیم و فتوحات بین المللی پیدا کردیم؛ در اطراف ما تا عمق 2هزارکیلومتر خون و آتش است اما ما امنیت و فتوحات علمی پیدا کردیم.

وی افزود: هر زمانی که از خط امام و جانشین ایشان فاصله گرفتیم در چاله و دست انداز افتادیم، مانند همین مسائل اقتصادی که با اینکه حضرت آقا میفرمودند اقتصاد مقاومتی، اما هر عده‌ای به یک طرف می‌رفتند؛ و جالب توجه است که بعد از افتادن در چاله از ته چاله فریاد میزنند که تقصیر آقا است و کار ابوموسی اشعری را انجام می دهند.

حاجتی با تاکید بر استمرار حرکت در خط امام، عنوان کرد: خط امام یعنی رمز پیروزی ما و نباید از آن فاصله بگیریم تا در تمام ابعاد پیروز شویم.

وی با اشاره به معضل تورم، افزود: تورم امروز جامعه قابل حل است؛ عزیزان در بانک مرکزی خواستند و همت کردند و به دستورات مقام معظم رهبری گوش سپردند در نتیجه ارز رو به سرازیری است.

امام جمعه موقت اهواز، با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری و با تاکید بر منتشر شدن بدون سانسور آنها در رسانه ها، بیان کرد: حضرت آقا فرمودند "کسانی درصدد القای این تفکر هستند که هیچ راه حلی جز پناه بردن به دشمن وجود ندارد؛ من صریحا اعلام میکنم کسانی که در کشور این مطلب را تکرار می کنند این ها به کشور خیانت می کنند."

حاجتی افزود: حضرت آقا در ادامه سخنانشان فرمودند" به لطف الهی این تحریم را شکست می دهیم".که از الان هم علائم آن مشخص شده است؛ یک واقعیتی است که تلاش میکنند تا امام جامعه، ارزش های اسلامی و حاکمیت اسلامی را تضعیف کنند.

وی با تبین لزوم استفاده از نیروی عقل و تشخیص نفاق و با اشاره به امدادهای الهی، افزود: این چه استدلال سخیفی است که برادر ما در مجلس شورای اسلامی ارائه می دهد و می گوید که " FATF را تصویب کنیم هرچند اگر تصویب شود، من و رئیس جمهور هیچ تضمینی بر حل مشکلات نمی دهیم! اما تضمین می دهیم که یک بهانه ای از آمریکایی ها گرفته شود"؛ پس اگر اینگونه است در انقلاب را قفل و کلید کنیم تا همه بهانه ها گرفته شود؛ تابلو بالا ببریم که از امام تبری میجوییم تا تمام بهانه ها گرفته شود، بناست یک بهانه بگیرید؟، یک بهانه گرفتن چه فایده ای دارد؟ این چه استدلال سخیفی است؛ ما باید هوشیار باشیم.

حاجتی، بیان کرد: با تصویب FATF  به چه کسی میخواهید خدمت کنید؟، تروریست هایی که به قلب اهواز آمدند و عزیزان  ما را به گلوله بستند، مگر اینها در قلب کشورهای اروپایی لانه نکرده اند،FATF  و مدیران آن هیچ کاری برای کور کردن شبکه های مالی تروریست ها نکردند.

وی افزود: از 18 اردیبهشت که آمریکایی ها از برجام خارج شدند، اروپایی ها اعلام کردند که یک شبکه مالی مستقل به وجود می آوریم تا ضربه آمریکایی ها را جبران کنیم اما کاری نکردند و همان زمان حضرت آقا فرمودند که دل به اروپایی ها نبندید و امروز و فردا نکنید. هدف اروپایی ها وقت کشی بود تا قیمت ارز را چندبرابر کنند و بعد از طریق شبکه های ماهواره ای و اجتماعی به مردم القا بکنند که در خیابان ها تجمع کنند و بر ضد ولایت فقیه شعار بدهند اما مردم با زیرکی و هشیاری بر دهان آنها مشت کوبیدند.

انتهای پیام/72052/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول