اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سمنان مطرح کرد

از سودای سرمیزنشینی با کدخدا تا بیماری که باید درمان شود

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان، تلاش‌های برخی عوامل داخلی برای سرمیزنشینی با کدخدا و لزوم توجه به بیماری که هر چه زودتر باید درمان شود، را برای مردم سمنان تشریح کرد.

از سودای سرمیزنشینی با کدخدا تا بیماری که باید درمان شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن حسینی‌دیباجی در حاشیه دیدار اقشار مختلف مردم با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان به مناسبت دوازدهمین سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان سمنان در مسجد عابدینیه سمنان در سخنانی اظهار کرد: در دنیای امروز که تقابل بین حق و باطل در سطح اعلای خود برقرار است، باید بدانیم که سمبل باطل و کفر، استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار و نماد حق، حقیقت‌طلبی و آزادی‌خواهی، انقلاب اسلامی و حاکمیت دینی است.

وی تصریح کرد: پرچم حکومت اسلامی از زمان اهل‌بیت (ع) برپا شد و به دست ما رسید و انقلاب اسلامی چند رکن اساسی دارد که باید به آنها توجه شود.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان، مردم و رهبری داهیانه را از مهم‌ترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم در زمان سیدالشهدا (ع) آمادگی هدایت نداشتند و به همین خاطر تا زمان امام حسن عسکری (ع)، ائمه مختلفی آمدند تا دست آنها را بگیرند و رشد دهند و هدایتشان کنند؛ اما از زمان امام حسن عسکری (ع) به بعد روال عوض شد و مردم باید دنبال امام خود بروند.

حسینی‌دیباجی تصریح کرد: بشر امتحان پس‌ داده باید آن‌قدر امتحان دهد تا صحنه‌های قبلی دیگر رخ ندهد و ظهور حضرت مهدی (عج) به وقوع بپیوندد.

سودای سرمیزنشینی با کدخدا

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان بیان کرد: امروز معاندان و دشمنان در دو جبهه مقابل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند که باید آنها را شناخت و به ترفندها و شیوه‌های آنها توجه داشت.

حسینی‌دیباجی، این دو جبهه را جبهه خارجی و استکبار جهانی که همان شیطان بزرگ و آمریکای جهانخوار باشد و جبهه داخلی که غرب‌گرایان، سکولارها و لیبرالیسم‌ها هستند، دانست.

وی اضافه کرد: جبهه داخلی امروز معتقدند باید با دشمن مذاکره کرد و با کدخدا سر یک میز نشست و آنها می‌گویند ما به بن‌بست رسیده‌ایم؛ در حالی که خود آنها به بن‌بست رسیده‌اند و مردم ایران با قدرت به راهشان ادامه می‌دهند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان افزود: برخی از این افراد در اتفاقات اخیر و امروز کشور نیز دست داشته‌اند و باید به ابعاد تلاش‌ها و زوایای کاری آنها توجه شود.

وقتی همه چیز با یک توئیت به هم می‌ریزد

حسینی‌دیباجی با اشاره به اینکه امور اقتصادی و رسانه‌ای مهم‌ترین مسائلی است که دشمنان امروز بر آنها متمرکز شده‌اند، گفت: دشمنان می‌خواهند مردم را از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی دور کنند و هم‌قسم شده‌اند تا در این راه هر کاری از دستشان برمی‌آید، با کمال قدرت انجام دهند.

وی تصریح کرد: اقتصاد پایدار امروز مهم‌ترین مسأله‌ای است که باید به آن توجه شود و برخی کشورهای به‌اصطلاح ابرقدرت اقتصادی در جهان امروز تا آن حد تحت قیمومیت استکبار جهانی هستند که با یک توئیت همه چیزشان به هم می‌ریزد؛ اما ما در عرصه‌های مختلف پیروز شده‌ایم و انقلاب اسلامی توانسته است قابلیت‌های خود را به‌خوبی نشان دهد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان بیان کرد: در صدور انقلاب اسلامی موفقیت‌های عظیمی نصیب ما شده است و در جنگ‌های 33 روزه لبنان، هشت روزه و 22 روزه مقاومت اسلامی با رژیم صهیونیستی شاهد آن هستیم که هژمونی اسرائیل به هم می‌ریزد و هیمنه آنها از بین می‌رود.

حسینی‌دیباجی تصریح کرد: امروز در سوریه، عراق، یمن، فلسطین و بسیاری از کشورهای دیگر جنبش‌های عدالت‌خواهانه رخ داده است و تنها حکومت مؤثر در منطقه، جمهوری اسلامی ایران است و آنها در راه آزادی‌خواهی و الگوگیری از انقلاب اسلامی با دشمنانشان می‌جنگند.

هرگز متوقف نشده‌ایم

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان گفت: مردم ایران اسلامی همه تهاجم اقتصادی، رسانه‌ای و فرهنگی دشمنان را دیده‌اند؛ اما هرگز آرمان‌های اصیل آنها خدشه‌دار نشده است.

حسینی‌دیباجی افزود: دشمن امروز با جنگ نرم، قدرت روانی و رویارویی نابرابر در حال تخریب کارنامه چهل ساله انقلاب اسلامی است و به‌واسطه عوامل خود در درون کشور این امر را پیگیری می‌کند و باید هوشیار و مراقب بود.

وی تصریح کرد: برخی از عوامل داخلی دشمنان سبب شده‌اند تا امروز به مشکلات عدیده‌ای دچار شویم؛ اما هرگز در راه تعالی و رشد انقلاب اسلامی متوقف نشده‌ایم.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان اظهار کرد: روزبه‌روز رشد کرده و امروز در بسیاری از علوم پیشرفته شده‌ایم و حرکت ما شاید در برخی مواقع با فعالیت‌های دشمنان کند شده باشد؛ اما هرگز در راه نایستاده‌ایم.

حسینی‌دیباجی بیان داشت: امروز هم نباید تسلیم جنگ نابرابر و رسانه‌ای دشمنان شویم و باید با قدرت به راه خود ادامه دهیم. آنها می‌خواهند با جنگ رسانه‌ای، مردم ما را بترسانند؛ وگرنه از خودشان چیزی ندارند تا عرضه کنند.

مشکل اقتصادی نیازمند راه‌حل اقتصادی

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان با اشاره به مراحل ایجاد حکومت اسلامی افزود: امروز در گام سوم و دولت‌سازی اسلامی هستیم و در عملکردها ضعف‌های اساسی داریم، نظام اداری خوب کار نمی‌کند و ضعف‌های مدیریتی وجود دارد.

حسینی‌دیباجی گفت: باید ثبات اقتصادی تا سال 1400 در کشور برقرار شود و مشکل اقتصادی راه‌حل اقتصادی دارد؛ گرچه برخی راه‌حل مشکلات اقتصادی را در امور سیاسی می‌جویند.

وی تصریح کرد: امروز عده‌ای دائماً بر این طبل می‌کوبند که مشکل اقتصادی با مذاکره حل می‌شود و این همه دشمنی از زمان جنگ تحمیلی تا امروز را از سوی آمریکایی‌ها نمی‌بینند و فراموش کردند و خدعه‌های آمریکایی و استکبار جهانی نادیده گرفته می‌شود.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان بیان کرد: قرآن کریم دستور داده است تا به دشمنان تکیه نکنید و با آنها مذاکره نداشته باشید و آمریکایی که کینه ملت ما را به دل گرفته است و نمی‌خواهد رشد کنیم، هرگز قابل اطمینان و مذاکره نیست.

این بیمار باید درمان شود

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند مذاکره با آمریکایی‌ها معنایی ندارد و امروز باید برای رفع مشکلات اقتصادی راه‌حل‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت اقتصادی اندیشید تا به‌واسطه آنها مشکلات را برطرف ساخت.

حسینی‌دیباجی گفت: رهبری فرمودند به 50 سال آینده کشور فکر کنید و این نشان می‌دهد که ایشان تا چه اندازه به آینده امیدوار هستند؛ در حالی که برخی امروز تلاش دارند تا ناامیدی را بر مردم القا کنند و این به جامعه آسیب می‌زند.

وی با اشاره به برخی اشکالات ساختاری و سیستمی که در نظام اداری وجود دارد، گفت: نظام اداری کشور ما بیمار است و این بیمار باید درمان شود و بسیاری از مشکلات ساختاری به اصلاح برسد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان تصریح کرد: با وجود ذخایر و معادن و منابع خدادادی فراوان در کشور به‌راحتی می‌توان ایران اسلامی را اداره کرد و باید با مدیریت و تدبر پیش رفت.

حسینی‌دیباجی با اشاره به اینکه همه ما مسؤول انتخاب‌های خود هستیم، گفت: امروز در مدیریت ضعف‌های مهمی داریم و مردم باید در انتخاب‌های خود بیشتر دقت کنند.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول