اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

عضو شورای شهر گرگان مطرح کرد

تحقق 23 درصدی بودجه شهرداری گرگان در 6 ماهه نخست امسال/لزوم احداث کمربندی در حاشیه شهر گرگان

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به تحقق 23 درصدی بودجه شهرداری گرگان در 6 ماهه نخست امسال گفت: متأسفانه به نظر می‎رسد جز بنده کسی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص این مشکلات فریاد نمی‎زند.

تحقق 23 درصدی بودجه شهرداری گرگان در 6 ماهه نخست امسال/لزوم احداث کمربندی در حاشیه شهر گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، فائزه عبداللهی امشب در صد و دومین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان، با تسلیت درگذشت مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و معاون وی در گرگان اظهار کرد: این عزیزان برای اقدامات خوب و موثر و افتتاح‎ پروژه‎ها به استان گلستان مراجعه کرده بودند و در جریان آن بر اثر تصادف جان باختند که بسیار حادثه تلخ و سنگینی بود.

*آمار تصادفات در گرگان بسیار بالاست

وی با بیان اینکه متأسفانه در استان گلستان و گرگان نسبت به سطح کشور آمار تصادفات بسیار بالا است، بر ضرورت احداث کمربندی در حاشیه شهر گرگان تأکید کرد و افزود: متأسفانه مسافران برای عبور باید از محور شهری عبور کنند که از مسؤولان درخواست داریم احداث محور کمربندی را در گرگان تسریع کنند.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه در همه استان‌ها محور کمربندی خارج از شهر وجود دارد ولی در گرگان  این‌گونه نیست، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 10 نفر در کمربندی گرگان فوت کردند و این آمار نشان می‎دهد احداث کمربندی در خارج از بافت شهری گرگان ضرورت دارد.

عبداللهی اذعان کرد: در چند سال گذشته اعتبارات خوبی برای بحث ترافیکی از سوی شهرداری از محل عوارض مردم برای کاهش تصادفات در نظر گرفته شد اما متأسفانه این امر نیز برای کاهش آمار تصادفات در گرگان کافی نبود.

وی با بیان اینکه محور صیاد شیرازی محور پرخطری است و بارها از شهردار درخواست کردیم برای این محور تدبیر کنند، ابراز کرد: نباید دست رو دست بگذاریم تا شاهد اتفاقات تلخ باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان یادآور شد: در گرگان محورهای پرخطر و نقاط پرآسیب ترافیکی شناسایی شود و در اولویت قرار بگیرند.

عبداللهی با تأکید بر اینکه دادستان محترم و مسؤولان ذی‎ربط پاسخگوی مشکلات استانی باشند، متذکر شد: از هر جهتی که فکر کنیم استان گلستان محرومیت‎هایی دارد که محرومیت در ایمن‎سازی دوربرگردان که منجر به حوادث رانندگی شد از جمله آنها است.

وی در ادامه از خبرنگاران به‎دلیل عدم پوشش برخی مباحث شورای اسلامی شهر گرگان انتقاد کرد و یادآور شد: در چندین جلسه مباحثی از جمله تذکر به شهردار گرگان در صحن شورای شهر مطرح شد اما متأسفانه در هیچ یک از رسانه‎ها درج نشد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان نسبت به عدم تحقق بودجه شهرداری گرگان انتقاد کرد و گفت: با وجود اینکه در گذشته عملکرد شهرداری در 6 ماه نخست سال را ۴۹ درصد اعلام کرده بودند اما متأسفانه با گذشته 6 ماه از سال، تنها 23 درصد بودجه محقق شده است.

عبداللهی با با بیان اینکه به نظر می‎رسد جز بنده کسی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص این مشکلات فریاد نمی‎زند، بیان کرد: بنده به وظیفه قانونی خود عمل می‎کنم و معتقدم همیشه روند بودجه در 6 ماهه را نسبت به کل سال محاسبه می‎کنند و خواسته‎ام از برخی اعضای شورای شهر این است که اینقدر مرید شهردار نباشند.

انتهای پیام/83018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول