اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیأت هندبال سمنان خبر داد

سمنان؛ میزبان رقابت‌های لیگ دسته 2 هندبال بزرگسالان

دبیر هیأت هندبال شهرستان سمنان گفت: سمنان میزبان یکی از مناطق در رقابت‌های لیگ دسته 2 هندبال بزرگ‌سالان کشور خواهد بود.

سمنان؛ میزبان رقابت‌های لیگ دسته 2 هندبال بزرگسالان

بهرام همتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: برنامه‌های هیأت هندبال سمنان به اعزام تیم‌های مختلف به مسابقات کشوری معطوف است.

وی تأکید کرد: مسابقات نخبگان هندبال در رده سنی پایه در بخش ابتدایی، اواخر آبان ماه در بخش‌های دختران و پسران برگزار می‌شود و وزارت ورزش و جوانان هزینه تیم‌ها را تقبل کرده است.

دبیر هیأت هندبال شهرستان سمنان با اشاره به اینکه تیم هندبال سمنان 29 آبان ماه به مسابقات نخبگان کشور اعزام می‌شود، اضافه کرد: میزبانی این مسابقات را اصفهان بر عهده دارد.

همتی با بیان اینکه تیم هندبال دختران سمنان با یک روز تأخیر 30 آبان ماه در مسابقات نخبگان هندبال کشور شرکت خواهد کرد، تصریح کرد: این رقابت‌ها در شیراز برگزار می‌شود و انتظار کسب مدال از هندبالیست‌های دختر و پسر سمنان با وجود قابلیت‌هایی که دارند، می‌رود.

وی با بیان اینکه مسابقات لیگ دسته دو هندبال باشگاه‌های کشور آذرماه برگزار می‌شود، اضافه کرد: این رقابت‌ها در چهار منطقه برگزار می‌شود که سمنان هم میزبانی یک منطقه را برعهده دارد.

دبیر هیأت هندبال شهرستان سمنان با اشاره به اینکه تمام تلاش ما توسعه هندبال سمنان است، اظهار کرد: در این راستا، بحث استعدادیابی را جدی دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول