اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمانشاه

معاون امداد مستضعفین آستان قدس رضوی:

بهتر است خدمات با نام امام رضا (ع) صورت بگیرد

معاون امداد مستضعفین آستان قدس رضوی گفت: عزیزانی در کشور نیاز به خدمت دارند چه بهتر که این خدمات با نام امام رضا(ع) صورت بگیرد.

بهتر است خدمات با نام امام رضا (ع) صورت بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نشست معاون امداد مستضعفین آستان قدس رضوی با خادمیاران آستان قدس رضوی کرمانشاه ظهر امروز در سالن همایش حج و زیارت با حضور خانواده شهدا برگزار شد.

«مصطفی خاکسار قهری» در این مراسم با اشاره به خدمات خادمان در مراسمات اربعین حسینی اظهارداشت: فرصت و ظرفیت خادمیاری و خدمت برای مردم سرمایه بسیار غنی و مبارکی است، که اعتبار حکم حضرت آقا می‌باشد که در اختیار همه عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام اجرا شده است.

خاکسار افزود: توفیقی که شده در خدمت امام رضا(ع) باشیم باید شکرگذار خداوند باشیم، خیلی‌ها در انتظار این خدمت می‌مانند و می‌میرند.

معاون امداد مستضعفین آستان قدس رضوی با اشاره به کمک رسانی به نیاز مندان گفت:  عزیزانی در کشور نیاز به خدمت دارند چه بهتر که این خدمات با نام امام رضا(ع) صورت بگیرد، برای شما احساس خوبی است که به نمایندگی از حضرت به دیگران کمک می کنید.

خاکسار در ادامه تاکید کرد: همه بخش های آستان قدس رضوی تلاش دارند که این ظرفیت با سرعت و نشاط بیشتر در کشور اتفاق بیفتد.
لازم به ذکر است: در پایان مراسم از خانواده شهید مدافع حرم شهید فریدون احمدی، خانواده شهید ملکشاهی، خانواده شهید ستار عباسی و خانواده شهید صادق یاری تقدیر شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول