اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمانشاه

هتک حیثیت خواننده کرمانشاهی

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری فردی که با ساخت کلیپ اقدام به هتک‌حیثیت خواننده کرمانشاهی در شبکه های اجتماعی کرده بود، خبر داد.

هتک حیثیت خواننده کرمانشاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری فردی که با ساخت کلیپ اقدام به هتک‌حیثیت خواننده کرمانشاهی در شبکه های اجتماعی کرده بود، خبر داد. 

 سرهنگ ‌«علی کریمی» در این خصوص اظهار داشت: اخیرافردی با در دست داشتن نامه قضائی به پلیس فتا استان مراجعه و عنوان کرد یکی از خوانندگان استان بوده و به‌تازگی شخصی ناشناس با ایجاد پیجی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با ساخت کلیپ، اهنگ‌های وی را بر روی تصاویر حیوانات قرار داده است. 

وی با بیان اینکه به گفته فرد شاکی این موضوع موجب هتک حیثیت وی شده، از پلیس فتا برای شناسایی فرد متخلف کمک خواست. 
سرهنگ کریمی گفت: با تلاش کارشناسان پلیس فتا و اقدامات فنى و پلیسى، متهم که از دوستان شاکی بود شناسایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی به این پلیس فرا خوانده شد. 

رئیس پلیس فتا کرمانشاه خاطرنشان کرد: متهم پس از مواجه شدن با مستندات موجود، به جرم خود اعتراف و عنوان کرد که با شاکی مدتی دوست بوده و به دلیل مشکلات شخصی و به قصد انتقام‌گیری اقدام به ساخت کلیپ علیه شاکی کرده است. 

وی یادآوری کرد: ایجاد هرگونه مزاحمت و انتشار مطالب دروغین علیه افراد در فضای مجازی که منجر به هتک حرمت و حیثیت دیگران شود و انتشار اطلاعات دیگران بدون رضایت آن‌ها در فضای مجازی جرم تلقی شده و پلیس با عاملین آن برخوردی قانونی می کند. 

سرهنگ کریمی در پایان گفت: پلیس فتا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است و مردم می‌توانند مشکلات خود را در حوزه فضای مجازی با مراجعه حضوری و همچنین استفاده از سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری مطرح کنند.

انتهای پیام/ح

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول