اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان رضوی

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان:

نیمکت پیام به‌تمام تصمیمات داور معترض بود

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: نیمکت پیام به‌تمام تصمیمات داور معترض بود.

نیمکت پیام به‌تمام تصمیمات داور معترض بود

محمد دامغانی در‌ گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد گفت: تیم ما تقریبا بومی است و از جوانان بومی استفاده می‌کنیم، این موضوع خواسته مدیران تیم بود و ما هم این هدف را سرلوحه کار خود قرار دادیم.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان افزود: مطمئن باشید در دور برگشت شرایط تیم فولاد متفاوت است، در دو پست نیاز به‌تقویت داریم و اگر بازیکن جدید با استفاده از تجارب نیم فصل اول نتایج بهتری کسب می‌کنیم.

وی ادامه داد: بعضی از بازیکنان ما برای اولین بار لیگ برتر را تجربه می‌کنند.

دامغانی درخصوص شرایط سالن مهران گفت: من از قدیم و زمانی که بازی می‌کردم، سالن مهران همواره به‌دلیل اینکه تماشاگران به‌زمین نزدیک هستند، شرایط سختی برای تیم‌های مهمان ایجاد می‌شود، اما در مجموع، سالن مهران استاندارد نیست و باید از لحاظ عرض ۶ متر و از لحاظ عرض ۸ متر فاصله داشته باشد، از جهت دیگر نور نامناسب و سقف کوتاه از معایب دیگر سالن مهران بوده، البته این شرایط مشابه بیشتر سالن‌های ورزشی سراسر کشور است.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان افزود: داوری دیدار مشکل خاصی نداشت، اما سر هر امتیاز بازیکنان و نیمکت تیم پیام معترض بودند که دلیل این اعتراضات را متوجه نشدم.‌

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول