اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

پای صحنه نمایش

جشنواره سی‌ام ناجی بازار سرد تئاتر/ 12 تئاتر روی صحنه نمایش

پس از مدت‌ها سردی در بازار تئاتر آبان ماه در اصفهان، سی‌امین جشنواره تئاتر استان کمی موجب گرمی هنرهای نمایشی شده است.

جشنواره سی‌ام ناجی بازار سرد تئاتر/ 12 تئاتر روی صحنه نمایش

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته آخر آبان با اجرای 12 تئاتر همراه است؛ در این هفته بازار تئاتر رو به رونق رفته است، اصفهانی‌ها می‌توانند برای تماشاهای این تئاترها به سالن‌های تالار هنر، تماشاخانه ماه و همچنین مجتمع استاد فرشچیان مراجعه کنند.

«هیچکس رو محکم بغل نکن» آثار گروه تئاتر زواش است، این گروه با همکاری خانه تئاتر حوزه هنری اصفهان این نمایش را به همه علاقه‌مندان به تئاتر تقدیم می‌کند؛ این نمایش از تاریخ 2 آذر ماه تا 12 آذر ماه به روی صحنه می‌رود، مکان برگزاری این نمایش  ساعت 18 در خیابان استانداری، عمارت سعدی، میدان نقش‌جهان، تماشاخانه ماه در حوزه هنری است.

در سی‌‌‌امین جشنواره تئاتر استان اصفهان روز دوشنبه 28 آبان ماه نمایش «حکایتی ناتمام برای دخترم مده‌آ» به کارگردانی و نویسندگی سمیه سلیمی به اجرا در می‌آید؛ این نمایش در تالار هنر، سالن کوچک این تالار در ساعت 9:30 و 11 اجرا دارد.

در ادامه اجراهای این روز تئاتر «کرگدن با گل‌های قرمز» در مجتمع استاد فرشچیان، در سالن اصفهان در مقابل دید تماشاگران اجرا می‌شود؛ زمان برگزاری این تئاتر ساعت 16 و 18 است؛ همچنین در این روز ساعت 16 و 18 در سالن تماشاخانه ماه نمایش «هنبوری» در 35 دقیقه با نویسندگی رحیم رشیدی تبار و کارگردانی احسان فاضلی اجرا خواهد کرد.

نمایش «افرا» توسط کارگردان احسان جانمی و نویسندگی بهرام بیضایی بر روی صحنه تئاتر می‌رود؛ نمایش نام برده در تالار هنر، سالن اصلی ساعت 20 بر روی صحنه در مقابل چشمان تماشاگران اجرا خواهد داشت.

در روز 29 آبان ماه سه شنبه در تالار هنر سالن کوچک ساعت 9:30 تا 11 تئاتری با عنوان «حادثه در عمارت آقایمیم – ف» در دید علاقه‌مندان به این هنر قرار می‌گیرد؛ این نمایش با نویسندگی و کارگردانی هادی عسگری در 60 دقیقه اجرا خود را به صحنه نمایش می‌برد.

همچنین در ادامه این نمایش تئاتر«وقتی همه بیداریم» در همین روز سه شنبه در مجتمع استاد فرشچیان، سالن اصفهان در برنامه اجرا قرار خواهد گرفت؛ این نمایش با نویسندگی نیلوفر جهانگیر و کارگردانی مهدی سه دهی در 50 دقیقه در ساعت‌های 16 و 18 به نمایندگی از شهر کاشان در مقابل چشمان مردم قرار می‌گیرد.

در تالار تماشاخانه ماه نمایش «استرالیا» ساعت 16 و 18 اجرا خود را به نمایش می‌گذارد، نویسنده این نمایش پیام لاریان و کارگردان آن مهدی رضایی است؛ این نمایش هم نیز به نمایندگی از طرف کاشان در 60 دقیقه نمایش خود را به روی صحنه تئاتر می‌برد؛ «مثل سوسوی فانوس آویخته» به کارگردانی پویا عطایی و نویسندگی محمدرضا کوهستانی به نمایندگی شهر اصفهان در 50 دقیقه در تالار هنر، سالن اصلی در ساعت 20 در مقابل دید همگان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/36089/ص10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول