اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گیلان

فرمانده لشکر 16 قدس گیلان:

دشمنی اگر فکر تعدی کشور را داشته باشد قطعاً پیروز میدانیم

فرمانده لشکر 16 قدس گیلان با اشاره به اینکه دفاع مقدس و دفاع از کشور در خارج مرزها درس خوبی برای آن‌ها داشته گفت: دفاع مقدس و دفاع از کشور در خارج مرزها درس خوبی برای دشمنان داشته و اگر چنین شود قطعاً پیروز میدان هستیم.

دشمنی اگر فکر تعدی کشور را داشته باشد قطعاً پیروز میدانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، سردار محمدعلی حق‌بین شامگاه یکشنبه در مراسم نخستین سالگرد شهید مدافع حرم علیرضا نظری در مسجد جامع رحیم‌آباد رودسر اظهار کرد: شهدا در راه احیای دین جانشان را هدیه کردند تا امنیت امروز کشور را برای ما به ارمغان آورند.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی، تلاش و نقشه‌های دشمن و جهان خواران در طول این 40 سال برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: ملت ما می‌داند برای حفظ نظام و کشور باید راهی را که امام (ره) برای ما ترسیم کرده با قدرت ادامه دهد و برای ماندن در این مسیر شهدای زیادی را تقدیم کردیم.

فرمانده لشکر 16 قدس گیلان با اشاره به اینکه دشمن برای ضربه زدن به‌نظام جمهوری اسلامی نقشه‌های خود را عملیاتی می‌کند تصریح کرد: خوشبختانه ملت ایران به‌ویژه جوانان کشورمان پرشور با حضور در جبهه‌های مقاومت و فراتر از مرزها برای پاسداری و دفاع از دین اسلام و انقلاب برای مبارزه با دشمن جنگیدند.

وی با اشاره به اینکه ما سرمایه‌هایی چون نظری‌ها را تقدیم اسلام کردیم افزود: شهید نظری در دوران دفاع مقدس برای حراست از خاک کشورمان با شجاعت جنگید و در دفاع از امنیت حرم افتخارآفرین به شهادت رسید.

حق‌بین با اشاره به تشکیل سازمان‌ها و گروه‌هایی به‌عنوان قدرت برتر نظامی در منطقه خاورمیانه مانند داعش و النصره با سرمایه‌گذاری سنگین دشمنان گفت: قدرتی ساخته‌شده به دست دشمن، بیشتر از قدرت نظامی دنیای غرب بود و این نیروها در سوریه و عراق جنگیدند اما هدف مبارزه علیه ایران و نابودی نظام جمهوری اسلامی بود.

وی به نابودی داعش در منطقه خاورمیانه به دست نیروهای جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: داعش برای همیشه سازمانش از بین رفت اما تفکر داعش هنوز زنده باقی است و اگر اشتباه کنیم داعشی دیگر بر ما تحمیل می‌کنند.

فرمانده لشکر 16 قدس گیلان تقابل و تعامل را تنها راه دشمن در برابر نظام جمهوری اسلامی خواند و بیان کرد: راه ما ادامه مسیری است که تاکنون طی کردیم و هرگز قدم در مسیر ذلت نمی‌گذاریم قطعاً امروز با آمریکایی‌ها و دنیای غرب در وسط جنگیم و تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان قسم‌خورده ما اثری بر ملت نمی‌گذارد و شجاعانه ایستادگی کرده و از گردنه‌های سخت تحریم‌ها عبور می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس و دفاع از کشور در خارج مرزها درس خوبی برای آن‌ها داشته گفت: اگر دشمنی بخواهد سینه‌به‌سینه ملت ما قرار گیرد و فکر تعدی به کشورمان را داشته باشد و با توجه به پیشرفت‌های نظامی ایران هرگز این اتفاق نمی‌دهد و اگر چنین شود قطعاً پیروز میدان هستیم.

حق‌بین با اشاره به طول 40 سال انقلاب که ایران هرروز قوی‌تر شده و آمریکا هرروز ضعیف‌تر شده است تصریح کرد: در بسیاری از عرصه‌ها ایران تنه به تنه آمریکا می‌زند آن‌ها ما را در سوریه لمس کرده‌اند و می‌دانند که توان مقابله با نیروهای ایرانی را ندارند.

فرمانده لشکر 16 قدس گیلان امنیت را فراتر از دین خواند و افزود: اگر امنیت کشور حفظ شود بدون شک دین حفظ می‌شود، آمریکایی‌ها با تمام توان در کمین نشسته‌اند و کسانی که اخبار را منتقل می‌کنند طوری باشد که دشمن‌شاد نشود.

به گزارش فارس، شهید «علیرضا نظری» فرمانده سابق توپخانه و ادوات تیپ میرزا کوچک نیروی زمینی سپاه بود که  در منطقه البوکمال سوریه در دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) به خیل شهدای مدافع حرم پیوست.

شهید نظری بیست و یکمین شهید مدافع حرم گیلان، ۵۷ ساله، اهل شهرستان رودسر و دارای یک فرزند پسر و دو دختر است.

انتهای پیام/3389

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول