اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

یزد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز:

خدمت به مردم مصداق عمل انقلابی است / برگزاری 150 برنامه به مناسبت هفته بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز با اشاره به ضرورت خدمت به مردم، گفت: خدمت به مردم مصداق عمل انقلابی است.

خدمت به مردم مصداق عمل انقلابی است / برگزاری 150 برنامه به مناسبت هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، سرهنگ علی‌اصغر سلمانی عصر امروز در جمع اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیج شاکله‌ای برای حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم برای آبادانی و پیشرفت کشور است.

وی بابیان اینکه بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان مهریز برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: دیدار با امام‌جمعه و خانواده معظم شهدا، غبارروبی از گلزار شهدا، گردهمایی روحانیون و همایش بسیجیان با عنوان شکوه و مقاومت و نیز همایش پیشکسوتان، همچنین برگزاری اجلاس نماز ازجمله برنامه‌های هفته بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز افزود: رزمایش گردان بیت‌المقدس، ویزیت رایگان گروه جهادی پزشکان در روستاهای منشاد و فخرآباد، افتتاح پایگاه بسیج روستای ارنان پس از سی سال، گشت‌های محله محور نیروی انتظامی به مناسبت هفته بسیج با عنوان امنیت پایدار در قالب مانور و حضور اقشار مختلف بسیج در نماز جمعه از برنامه‌های هفته مبارک بسیج به شمار می‌رود.

سلمانی با اشاره به شعار هفته بسیج با عنوان «ما توانسته‌ایم» تأکید کرد: اقشار، پایگاه‌ها و کانون‌های مختلف بسیج با برجسته کردن شعائر به استقبال طلیعه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی می‌روند.

وی از تدوین طرح هشت‌گانه ناحیه مقاومت بسیج در سال ۹۷ خبر داد و اظهار داشت: امروز سپاه توانسته است اقتدار خود را در صحنه جهانی به رخ کشیده و در برابر دشمنان و تهدیدات سخت به‌ویژه طی ۲ سال گذشته ایستادگی کرده و در حوزه دفاعی و امنیتی خوش بدرخشد.

این مسئول ایجاد بسیج مردمی را برگرفته از تفکر ناب امام خمینی (ره) دانست و تصریح کرد: در همین راستا، سردار قاسم سلیمانی و شهید سردار حسین همدانی یک نظام سازی در حوزه برون‌مرزی انجام دادند که امروز برکات این تلاش‌ها را در سوریه، عراق و در یمن، در قالب بسیج مردمی، شاهد هستیم که با دست‌خالی و باوجود سختی‌ها و قحطی فراگیر، تمام‌قد در مقابل آل سعود و هم‌پیمانان او ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

سلمانی همچنین به دستاوردهای شهید تهرانی مقدم و تیم وی درزمینهٔ ساخت موشک و پهپاد که پشتوانه امنیت کشور و منطقه است اشاره کرد و عنوان کرد: شهید تهرانی مقدم در عرصه دفاعی و نیز قرارگاه مقتدر خاتم‌الانبیاء در حوزه ساختاری و عمرانی خدمات مؤثر و بزرگی ارائه کرده‌اند و در بحث امنیتی اگر بسیج و سپاه در مقابل گروه‌های تکفیری ایستادگی نکرده بودند به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید در کرمانشاه و شهرهای مرزی با آنان می‌جنگیدیم.

وی در پایان خطاب به مسئولین و مدیران دستگاه‌های مختلف شهرستان، خدمت و تکریم مردم را یک عمل بسیجی و انقلابی دانست و گفت: اگر مدیران شهرستان در هیبت یک بسیجی، کاری خیر و عام‌المنفعه به‌ویژه در هفته بسیج انجام دهند، این تعظیم شعائر و پشتیبانی از بسیج و دستورات رهبری در این حوزه است.

انتهای پیام/۹۰۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول