اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

شاهرخی:

مقابل حاشیه‌سازی‌ها می‌ایستم/ از مديران جوان استفاده می‌كنم

استاندار همدان با بيان اينكه در مقابل هر موضوعی که منجر به حاشیه‌سازی در همدان شود، می‌ایستم گفت: حتماً از مدیران جوان و توانمند در بدنه مسئولیتی استان استفاده خواهم کرد.

مقابل حاشیه‌سازی‌ها می‌ایستم/ از مديران جوان استفاده می‌كنم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدسعید شاهرخی ظهر امروز در شورای اداری و تودیع و معارفه استان با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد همدان اظهار کرد: همدان به واسطه ویژگی‌های منحصر به فرد خود به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین انتخاب شده که باید آن را قدر نهاد.

وی با اشاره به مجاهدت و سابقه ایثارگری استان همدان، یادی از شهدای مدافع حرم به ویژه سردار همدانی کرد و گفت: وجود این ظرفیت‌ها رسالت سنگین مرا به عنوان استاندار گوشزد می‌کند.

استاندار همدان با بیان اینکه افتخارم این است که در شهرستان‌های استان خدمت کردم و سرمایه اجتماعی در این دیار دارم، گفت: یکی از دلایل علاقه‌مندی بنده برای خدمت در استان وجود مردم خوب در آن است که استحقاق و لیاقت بهترین خدمت‌رسانی را دارند.

وی با قدردانی از محمدناصر نیکبخت به خاطر خدماتش افزود: استان همدان به واسطه مدیریت، سختکوشی و صداقت ایشان رشد کرده است که باید این مسیر را پرشتا‌ب‌تر پیمود.

شاهرخی رمز موفقیت استان را وحدت و همدلی موجود در آن دانست و تأکید کرد: بنده نیز قصد دارم در جهت تحکیم این وحدت و هماهنگی بیشتر در مسیر هم‌افزایی تلاش کنم.

وی گفت: بدون اغراق به مردم استان همدان به واسطه وجود نمایندگان ساعی و توانمند در مجلس تبریک می‌گویم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در مقابل هر موضوعی که منجر به حاشیه‌سازی شود، می‌ایستم، نیروهای نظامی و امنیتی استان را از برجسته‌ترین‌ها در کشور دانست و ثبات امنیت در همدان را از دیگر اولویت‌های خود عنوان کرد.

وی توجه به تولید، اشتغال و جذب سرمایه‌گذار برای توسعه استان و اشتغالزایی را از برنامه‌های خود قلمداد کرد و با بیان اینکه ما دارای سند اشتغال هستم، گفت: بالاتر از 20 هزار شغل در سال را محقق می‌کنم.

شاهرخی ارتقای سرمایه اجتماعی را از دیگر موضوعات عنوان کرد و اظهار کرد: بزرگترین سرمایه اجتماعی ما مردم هستند؛ ضمن اینکه فرصت برابر در پذیرش مسئولیت بین بانوان و آقایان را در برنامه دارم زیرا اصل بر مسئولیت‌پذیری است.

وی گفت: حتماً از مدیران جوان و توانمند در بدنه مسئولیتی استان استفاده خواهم کرد، زیرا همین جوان‌ها از اول انقلاب کشور را به پیش بردند و امروز نیز باید نقش‌آفرینی کنند.

استاندار همدان در پایان ارتباط تنگاتنگ با احزاب و رسانه‌های استان فارغ از دیدگاه‌های سیاسی آنها را یکی دیگر از برنامه‌های خود عنوان کرد.

انتهای پیام/ 3140/ 30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول