اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

حذف لایک ها و اظهارنظرهای جعلی از اینستاگرام

بعد از فیس بوک و توئیتر حالا اینستاگرام هم به جنگ لایک ها، اظهارنظرها و تعقیب کنندگان قلابی رفته و قصد دارد آنها را از این شبکه اجتماعی حذف کند.

حذف لایک ها و اظهارنظرهای جعلی از اینستاگرام

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، اینستاگرام که در مالکیت فیس بوک است، امروز اعلام کرده که جلوی استفاده از برنامه های ثالث برای افزایش لایک و اظهارنظر و تعقیب کننده را می گیرد تا از این پس اطلاعات و اماری که در این زمینه نشان داده می شود، کاملا واقعی باشد.

اینستاگرام با صدور بیانیه ای در این زمینه تصریح کرده: ما قصد داریم گام هایی را به منظور محدودکردن این نوع رفتار ناخوشایند برداریم. حساب های کاربری که این نوع ابزار را به کار بگیرند پیام هشداری دریافت می کنند که لایک ها و تعقیب کنندگان قلابی آنها پاک شده است. همچنین قرار است از فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی نیز به منظور افزایش دقت در این زمینه استفاده شود.بسیاری از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های ثالث در اینستاگرام برای همین کار مورد استفاده قرار می گیرند تا برخی افراد خود را مهم تر و پرطرفدارتر از آنچه که هستند نشان دهند و این امر به معنای نقض صریح سیاست های اینستاگرام محسوب می شود.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول