اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

در شورای پیشگیری چهارمحال و بختیاری مطرح شد

توقیف یک ماهه خودرو رانندگان هنجارشکن و خطرآفرین در شهرکرد

در شورای پیشگیری چهارمحال و بختیاری مقرر شد برخورد با مزاحمان خیابانی و رانندگان هنجارشکن و خطرآفرین در سطح شهر شهرکرد و خیابان‌های پر تردد به‌ویژه بلوار آیت‌الله کاشانی صورت گیرد و خودروی این رانندگان تا یک ماه توقیف شود.

 توقیف یک ماهه خودرو رانندگان هنجارشکن  و خطرآفرین در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل چهارمحال و بختیاری، در شورای پیشگیری چهارمحال و بختیاری مشکلات مرتبط با جاده کمربندی 15خرداد شهرکرد بررسی و مقرر شد در جلسه‌ای جداگانه با حضور دادستان مرکز استان و مسؤولان مربوطه این مشکلات مورد کارشناسی دقیق قرار گرفته و میزان مسؤولیت هر دستگاه در ارتقاء سطح کیفیت این جاده مشخص شود.

از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه برخورد با مزاحمان خیابانی و رانندگان هنجارشکن و خطرآفرین در سطح شهر شهرکرد و خیابان‌های پر تردد به‌ویژه بلوار آیت‌الله کاشانی بود.

در این خصوص مقرر شد ضمن برخورد قاطع با مجرمان، اقدامات آگاه‌کننده و تأثیرگذار همانند نصب بنر در معابر شهر و توقیف یک ماهه خودرو رانندگان متخلف، صورت پذیرفته و به‌منظور فرهنگ‌سازی و آموزش خانواده‌ها نیز کلاس‌های فرهنگی و آموزشی طرح امید و مهارت‌های زندگی به صورت مستمر برگزار شود.

سید محمد موسوی در ادامه شورای پیشگیری استان ضمن تبیین فلسفه تشکیل مجمع خیرین، فرهیختگان و معتمدان فرهنگی و اجتماعی استان، گفت: هدف از تشکیل این مجمع بهره‌گیری از توانمندی‌های مردمی در کلیه حوزه‌ها به‌منظور تقویت راهبرد مشارکت اجتماعی است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری افزود: در راستای جلب بیشتر مشارکت‌های مردمی و استفاده از ظرفیت‌های مفید و اثربخش ریش‌سفیدان، معتمدان و افراد پرنفوذ و توانمند جهت رفع آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی، طرح تشکیل مجمع خیران، فرهیختگان و معتمدان محلی در قالب نهادهای نیمهدولتی مردم‌نهاد در شهرها و روستاهای استان مطرح شد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی درجامعه ادامه داد: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص نهادینه کردن فرهنگ ایرانی اسلامی و مبنا قرار گرفتن این فرهنگ در زندگی مردم، این مجامع می‌توانند با حضور خود مردم به بررسی و شناسایی موانع و آسیب‌ها پرداخته و نسبت به رفع این مشکلات و آگاه‌سازی و آموزش شهروندان اقدام کنند.

انتهای پیام/68020/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول