اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

دستگاه‌های اجرایی بسترساز برنامه‌های تحول‌ساز و ماندگار در جشن انقلاب باشند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از دستگاه‌های اجرایی استان خواست ضمن برنامه‌ریزی کیفی برای جشن انقلاب اسلامی نسبت به برنامه‌های تحول‌ساز و ماندگار در این راستا اهتمام و دقت لازم را داشته باشند.

دستگاه‌های اجرایی بسترساز برنامه‌های تحول‌ساز و ماندگار در جشن انقلاب باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی عصر چهارشنبه در جلسه با تعدادی از اعضای کارگروه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان گلستان اظهار کرد: شعار محوری جشن انقلاب «افتخار به گذشته و امید به آینده» است که می‌طلبد مسوولان با نگاهی به عملکرد گذشته در راستای تقویت جنبه‌های مثبت مدیریتی و برطرف کردن ضعف‌های حیطه وظایف خودشان تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه کارگروه‌های مختلف ستاد چله انقلاب اسلامی در استان فعال است، تصریح کرد: اعضای کارگروه جلسات مختلفی را برای برنامه‌ریزی بهتر مراسم‌های جشن 40 سالگی انقلاب برگزار کردند و این جلسات تداوم دارد دانشگاه پیام نور و سایر مراکز آموزشی استان که دغدغه انقلاب را دارند باید ذیل کارگروه بنیاد نخبگان  برنامه‌های خود را ارائه دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: اگر برنامه‌های ملی و حتی فراملی با رویکرد بزرگداشت جشن انقلاب تدوین می‌شود خوب است که برنامه‌های منطقه‌ای و بومی نیز طراحی و برگزار شود که بتواند الگو باشد.

احمدی با اشاره به اینکه نباید فرصت‌ها را دست بدهیم، گفت: همه باید در راستای تعهداتی که داریم به خوبی انجام وظیفه کنیم و در این میدان انقلابی وارد شویم.

معاون امور فرهنگی دانشگاه پیام نور استان گلستان نیز در این جلسه گفت: دانشگاه پیام نور هر ساله چندین جشنواره ملی در حوزه‌های مختلف برگزار می‌کند از جمله جشنواره جرکت وژه انجمن‌های علمی دانشجویی است که در این جشنواره دستاوردها، اقدامات و نوآوری‌های دانشجویی در عرصه دانشگاه‌های پیام نور به نمایش و رقابت گذاشته می‌شود.

اسماعیل تیموری همچنین از برگزاری جشنواره رویش که مربوط به حوزه کانون‌های فرهنگی هنری است خبر داد و افزود: کانون‌های فرهنگی هنری، قرآن و عترت، حجاب و عفاف، تئاتر، موسیقی، یاوران مهدی و رسانه از جمله کانون‌های دانشگاه هستند که فعالیت و عملکرد کانون‌ها به رقابت گذاشته می‌شود، جشنواره نشریات دانشجویی نیز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: امسال به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور قرار است سه جشنواره را با هم برگزار کند تا توانمندی و استعدادهای برتر معرفی شوند و عرصه دستاوردهای انقلاب را در حوزه دانشگاهی بهتر و موثرتر به نمایش بگذاریم.

به گفته تیموری؛ جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویی به میزبانی استان گلستان 26 الی 29 بهمن برگزار می‌شود در این جشنواره 200 دانشجو از 30 استان کشور حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/83001  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول