اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رهبر انصارالله: هرگونه عادی سازی روابط با اسرائیل را محکوم می‌کنیم

رهبر جنبش انصارالله در سخنانی به مناسبت جشن میلاد حضرت محمد(ص) گفت که یمن تلاش برخی کشورهای منطقه در راستای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کند.

رهبر انصارالله: هرگونه عادی سازی روابط با اسرائیل را  محکوم می‌کنیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سید «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن عصر امروز سه‌شنبه مصادف به ۱۲ ربیع‌الاول به مناسبت جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) سخنرانی کرد.

رهبر انصارالله در ابتدای سخنرانی خود روز ولادت حضرت محمد(ص) را به ملت مسلمان یمن و دیگر مسلمانان جهان تبریک گفت.

 

 

سید عبدالملک الحوثی در ادامه به تلاش برخی کشورهای عربی از جمله عربستان سعودی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: ما هرگونه عادی‌سازی روابط با اسرائیل را محکوم می‌کنیم.

وی بر ایستادگی ملت یمن در کنار فلسطینیان و گروه‌های مقاومت تاکید و از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا در راستای تحقق مطالبات فلسطینیان عمل کند.

رهبر جنش انصارالله یمن خاطر نشان کرد، یمنی‌ها بر حق دفاع از خود و کشورشان در برابر تجاوزات ائتلاف سعودی اصرار دارند.

رهبر انصارالله خطاب به جوانان یمنی گفت که دشمن ایمان و بیداری و شرف شما را هدف قرار داده است، همانطوری که با سلاح‌ها و جنگنده‌های خود شما را هدف قرار می‌دهد.

 

سید عبدالملک الحوثی این سخنان را به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با آغاز مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) در مناطق مختلف این کشور، عنوان کرده است.

میلیون‌ها نفر از مردم یمن امروز با حضور در مناطق مختلف این کشور، روز میلاد رسول اکرم(ص) را جشن گرفتند. روز سه شنبه مصادف با ۱۲ ربیع الاول بنا به روایت اهل تسنن سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) است و بیشتر کشورهای عربی این روز را جشن می گیرند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول