اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گیلان

خطر سقوط!

ملی پوشان با شکست مقابل خیبر به منطقه خطر رسیدند

تیم فوتبال ملی پوشان فومن در هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته دوم مقابل میزبان خود خیبر خرم‌آباد تن به شکست دو بر یک داد.

ملی پوشان با شکست مقابل خیبر به منطقه خطر رسیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، دو تیم فوتبال ملی پوشان فومن و خیبر خرم‌آباد از هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته دوم گروه ب این مسابقات در ورزشگاه تختی خرم‌آباد از ساعت 14 به مصاف یکدیگر رفتند.

ملی پوشان فومن با ترکیب حامد راست روان، مصطفی حبیبی، سعید دلاور، محمد آزاد طلب، میلاد حسن‌پور، علی عادلی، حسین محبی، میلاد بختیاری، حسین میرزا حسین پور، سجاد اخباری و شایان عاشور نژاد وارد زمین شدند.

تیم میزبان با ترکیب میلاد پورقلی، مسعود ستاری، امیررضا غمناک، فرزاد بهاری، فرشاد امامی، مصطفی علیخانی، محمد مهدی‌پور، محمدحسین دهقان، کمیل حیدری، امین مکینه کار و مجتبی جادری پا به میدان گذاشت.

دو تیم در نیمه نخست بازی محتاطانه‌ای به نمایش گذاشتند و حاصل این دیدار محتاطانه و فیزیکی تساوی بدون گل بود، نیمه دوم مسابقه با گلزنی خیبر آغاز شد، مصطفی علیخانی خیلی زود تیم میزبان را در دقیقه 48 پیش انداخت، خیبری‌ها یک‌بار دیگر در دقیقه 63 از روی نقطه پنالتی و توسط فرهاد جودکی به گل دست یافتند.

فومنی‌ها که همه‌چیز را ازدست‌رفته می‌دیدند برشدت حملات خود افزودند تا آب‌رفته را به جوی بازگردانند، حاصل این شیوه از مسابقه پنالتی دقیقه 67 بود، این پنالتی توسط سجاد اخباری تبدیل به گل شد ولی در پایان این خیبری‌ها بودند که با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یافتند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال ملی پوشان فومن در پایان هفته دهم با کسب هشت امتیاز در مکان دوازدهم جدول سیزده تیمی جای گرفت.

انتهای پیام/3389

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول