اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

عضو شورای شهر زنجان به فارس خبر داد

پیشرفت 80 درصدی پروژه‌های شهرداری مرکز

رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان از پیشرفت بالای 80 درصدی پروژه‌های شهرداری مرکز خبر داد و گفت: پیشرفت پروژه‌های مناطق نیز بالای 70 درصد است.

 پیشرفت 80 درصدی پروژه‌های شهرداری مرکز

عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هم اکنون پروژه‌های متعددی توسط شهرداری زنجان در حال ساخت است.
رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه طبق بررسی به عمل آمده پیشرفت پروژه‌های شهری مطلوب بوده است، تصریح کرد: بر این اساس پیشرفت پروژه‌های شهرداری مرکز بالای 80 درصد است.
وی با اشاره به اینکه پروژه‌های مناطق سه‌گانه نیز بالای 70 درصد پیشرفت دارد، افزود: گاهی مواقع پیشرفت برخی از پروژه‌ها حتی از پیش‌بینی صورت گرفته نیز بیشتر است.
راشاد تصریح کرد: در برخی از پروژه‌ها نیز که در نتیجه نوسانات ارزی با مشکل مواجه شده است، شهرداری به صورت امانی در حال اجرای آن است.
رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان همچنین درباره مراحل ساخت زینبیه غربی نیز گفت: سرعت عملیات عمرانی شهرداری در پیشبرد پروژه زینبیه غربی بسیار مطلوب است.
وی با اشاره به تخریب پلاک‌های محور زینبیه غربی طی هفته‌های گذشته افزود: امیدواریم تا آخر سال جاری کار ساخت آن به پایان برسد.
راشاد در ادامه دیگر طرح مورد اجرای شهرداری زنجان را ممیزی املاک عنوان کرد و گفت: این طرح نیز با هدف شناسایی املاک شهرداری از چند هفته قبل آغاز شده است.
رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان افزود: کل پلاک‌های موجود در شهر زنجان 150 هزار عدد بود که پیش از این با اجرای طرح ممیزی املاک کار ممیزی 27 هزار و 17 پلاک به پایان سیده و کار ممیزی 120 هزار پلاک نیز در حال انجام است.
انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول