اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

عضو شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

توسعه غرب شهرکرد و منظریه، راهی برای حل مشکل ترافیک مرکز شهر

عضو شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر مرکز شهرکرد با مشکلات ترافیکی روبرو است، بنابراین باید به سمت رونق مناطق غرب شهرکرد و یا منظریه پیش برویم چرا که در شهرستان بن، چالشتر و اشکفتک رسیدگی مسؤولان مغفول مانده است.

توسعه غرب شهرکرد و منظریه، راهی برای حل مشکل ترافیک مرکز شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها،  فرهاد رئیسی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌ها در حوزه بهداشت و درمان با اشاره به معضلات بهداشت محیط در سطح شهرکرد به‌ویژه مهدیه و اشکفتک تصریح کرد: در وضعیت عمومی این شهر از عدم توازن بهداشت محیطی رنج برده به‌گونه‌ای که در بعضی از مناطق وضعیت بحرانی است و حتی یک دقیقه تردد مشکل است.

عضو شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به معضلات موجود در بحث بهداشت محیط می‌طلبد دانشگاه علوم پزشکی خدمات بهداشتی و درمانی و سایر ارگان‌ها به‌صورت عملیاتی وارد شده و عدم هم‌خوانی مرکز شهر با سایر مناطق از جهت مشکلات بهداشت محیطی را برطرف نمایند.

وی با اشاره به مشکلات قشر آسیب‌پذیر جامعه که با مشکل بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند، ادامه داد: دولت باید یارانه‌هایی جهت هزینه‌های بیماری این قشر در نظر بگیرد، این مهم در کشورهای غربی در حال اجراست.

رئیسی با بیان اینکه احداث بیمارستان در مناطق غیر ضروری صورت گرفته است، بیان کرد: در حال حاضر منطقه مرکزی شهرکرد با مشکلات ترافیکی روبروست، پیشنهاد می‌شود ازاین پس به سمت رونق مناطق غرب شهرکرد و یا منظریه پیش رفته چرا که در شهرستان بن، چالشتر و اشکفتک رسیدگی مسؤولین مغفول مانده است.

انتهای پیام/68020/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول