اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

به مناسبت هفته بسیج

همایش دانشجویان و ادوار بسیجی استان زنجان برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان از برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت روز بسیج دانشجویی با دعوت سخنرانان به نام کشوری ، دانشجویان و ادوار بسیج دانشجویی و همراه با اجرای آیتم های متفاوت خبر داد.

همایش دانشجویان و ادوار بسیجی استان زنجان برگزار می‌شود

ابوالفضل صابری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی در هفته بسیج در بین دانشجویان اظهار کرد: کتاب «یادت باشد» که روایت عاشقانه‌ای زندگی شهید مدافع حرم حمید سیاهکلی مرادی است محور برگزاری مسابقه کتابخوانی و هم چنین دانشگاه‌های استان میزبان مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی خواهند بود.
مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان در ادامه به فعالیت دانشجویان جهادگر اشاره کرد و افزود: در طول هفته بسیج گروه‌های جهادی و کاروان‌های سلامت بسیج دانشجویی استان با حضور در مناطق محروم و کم برخوردار به ساخت خانه محروم، ویزیت رایگان بیماران و اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی خواهند پرداخت.
وی گفت: اختتامیه اردوهای جهادی دانشجویی با عنوان «شکوه هجرت» به منظور تقدیر از جهادگران و گروه‌های جهادی نمونه نیز در هفته بسیج برگزار خواهد شد.
مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان به دیگر برنامه های ویژه هفته بسیج اشاره و تصریح کرد: برگزاری محفل عصر شعر، دیدار با خانواده های شهدا، اکران فیلم، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و غبار روبی مزار شهدا از برنامه‌های فرهنگی مورد نظر در این هفته خواهد بود.
صابری به فعالیت دانشجویان در فضای مجازی هم اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت و نقش فضای مجازی در بین جوانان تولید و انتشار نماهنگ، پوستر و... با موضوع دستاوردهای انقلاب و فعالیت‌های بسیج دانشجویی از برنامه‌های فضای مجازی و رسانه‌ای بسیج دانشجویی استان خواهد بود.
وی در پایان به ضبط برنامه‌ای با حضور دانشجویان بسیجی اشاره کرد و یادآور شد: به منظور تبیین فعالیت‌ها و عملکردهای بسیج دانشجویی استان، برنامه ای با حضور دانشجویان بسیجی ضبط و در طول هفته بسیج از شبکه استانی انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول