اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

موج بیداری و تنفر جهانی از استکباردر سایه وحدت صورت گرفته است

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با بیان اینکه در سایه وحدت موج بیداری در جهان صورت گرفته و یک تنفر جهانی از استکبار برپا شده است، گفت: با توجه به شرایط حاکم بر جهان، ضرورت حفظ وحدت نسبت به گذشته بیشتر احساس می‌شود.

موج بیداری و تنفر جهانی از استکباردر سایه وحدت صورت گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام مهدی حیدری‌کبیر ظهر امروز در دوازدهمین اردوی طریق جاوید که در کتابخانه عمومی امام خامنه‌ای در سنندج برگزار شد اظهار کرد: بحث شکستن وحدت با توجه به گستردگی جهان اسلام و افزایش شمار مسلمانان به بیش از 3 میلیارد و 600 میلیون نفر به صورت جدی از سوی دشمنان دنبال می‌شود.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خاطرنشان کرد: دشمنی دشمنان با اسلام ریشه تاریخی و قوی دارد و در عصر امروز به صورت آشکار خود را نشان داده و پرده‌ها کنار رفته است.

وی گفت: در هیچ دوره از تاریخ به اندازه امروز پیوند استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل و شیوخ عرب آشکار نبوده است.

حیدری‌‌کبیر افزود: وقتی آمریکا معامله قرن را مطرح می‌کند و سفارت خودش را از اورشلیم به بیت‌المقدس منتقل می‌کند شیوخ عرب نخستین کسی هستند که حمایت می‌کنند.

وی اظهار کرد: در هیچ زمانی به اندازه امروز کشتار به وسیله خود مسلمان‌ها در بین مسلمانان وجود نداشته است، قتل‌عام داشته‌ایم، اما به دست یهودی‌ها و غیره صورت گرفته است.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تاکید کرد: با توجه به شرایط حاکم بر جهان، وحدت ضرورت بیشتری نسبت به گذشته دارد چون استکبار به خون مسلمانان تشنه است.

حیدری‌کبیر اضافه کرد: وحدت زمینه‌ساز امنیت است و اگر وحدت نداشته باشیم امنیتی شکل نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه امنیت علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در سایه وحدت صورت می‌گیرد، اذعان کرد: اگر دنبال پیشرفت، علم، ایمان و عدالت هستیم اینها در سایه وحدت شکل می‌گیرد.

به گفته معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، در سایه وحدت موج بیداری در جهان صورت گرفته و یک تنفر جهانی از استکبار برپا شده است.

وی با بیان اینکه وحدت با شعار تحقق پیدا نمی‌کند، گفت:  وحدت شاخص‌ترین و مهم‌ترین نعمت در جامعه است و همه باید قدردان این نعمت باشیم.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول