اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قم

به مناسبت سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص)

برنامه «رسول صادق» از رادیو معارف پخش می‌شود

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «رسول صادق» به مناسبت سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص) از این رسانه خبر داد.


برنامه «رسول صادق» از رادیو معارف پخش می‌شود

سیداحمد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت سالروز میلاد نبی مکرم اسلام(ص) اظهار کرد: برنامه ماه مجلس به این مناسبت تولید شده که ارتقاء معرفت مخاطبان نسبت به پیامبر(ص) به عنوان والاترین اسوه و الگو در این برنامه پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کیستی پیامبر و چرا باید از ایشان الگو بگیریم، جایگاه حضرت در قرآن به عنوان اسوه حسنه، جایگاه حضرت نزد امیرالمؤمنین(ع) و جایگاه حضرت در بین دانشمندان از دیگر اهداف این برنامه است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف عنوان کرد: این برنامه از بخش‌های گفتار گوینده، گفت‌وگو با کارشناس حضوری، بخش روایی، گزارش، شعرخوانی و... تشکیل شده که محمدحسن جلالی به عنوان تهیه‌کننده و نویسنده، حمید سوری به عنوان گوینده و حجت‌الاسلام محمدحسن زمانی به عنوان کارشناس برنامه است.

وی از تولید برنامه رسول صادق به همین مناسبت خبر داد و افزود: این برنامه روز یکشنبه چهارم آذر ماه امسال مصادف با سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) از ساعت 9 تا 11 پخش می‌شود.

محمودی با اشاره به پاسخ به شبهات در این برنامه گفت: محورهایی در زمینه آیات مربوط به جهانی بودن دین اسلام و رحمت للعالمین بودن پیامبر(ص) در این برنامه تبیین می‌شود.

وی یادآور شد: محمد حسین‌پور به عنوان تهیه‌کننده،حجت‌الاسلام دکتر محمد حسین ایراندوست به عنوان کارشناس و جواد محمدی به عنوان گوینده این برنامه است.

انتهای پیام/78003*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول