اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قزوین

فرماندار آبیک

توجه و مساعدت به بخش خصوصی حائز اهمیت است

فرماندار شهرستان آبیک گفت: با توجه به شرایط خاص حاکم بر کشور، نگاه و مساعدت به بخش خصوصی برای مسؤولان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

توجه و مساعدت به بخش خصوصی حائز اهمیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، شهرام احمدپور صبح امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت دسترنج رضابافت صنعت نساجی   شهرستان آبیک که به همراه مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین و تنی چند از مسؤولان شهرستان آبیک صورت گرفت، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص حاکم بر کشور، نگاه و مساعدت به بخش خصوصی برای مسؤولان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی افزود: مسؤولان باید به واحدهای تولیدی و صنعتی توجه و کمک کنند تا حداقل شاهد کاهش نیروی انسانی در این واحدها نباشیم.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: از آثار بیکاری در جامعه می‌توان به در معرض تهدید قرار گرفتن خانواده‌ها و فراهم شدن زمینه برای گرایش افراد به سمت آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد به موادمخدر و سرقت اشاره کرد.

احمدپور اضافه کرد: اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانونی در مجلس مصوب کنند که به واحدهای تولیدی و صنعتی در زمینه پرداخت مالیات فرصت و زمان داده شود، می‌توان نقش مهمی در رفع مشکل مذکور برداشت.

وی خاطرنشان کرد: باید با درایت و مدیریت از بحرانی که در کشور وجود دارد و گذرا بوده، عبور کنیم این در حالی است که در این زمان بحران باید به واحدهای صنعتی مساعدت کرد تا در فضای بحران و اتهام قرار نگیریم.

این مسؤول تصریح کرد: همه زیر چتر نظام اسلامی هستیم و کشور متعلقه به ما است بنابراین باید تلاش کنیم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

فرماندار شهرستان آبیک افزود: باید هوای تولیدکنندگانی که واقعی، اصیل و ریشه‌دار هستند و در تولید کشور نقش مهمی ایفا می‌کنند را داشته باشیم که نمونه این افراد را در شهرستان داریم و مدیرعامل شرکت دسترنج رضابافت و مجموعه این شرکت از این دست افراد است که باید سنگریزه‌ها را از جلوی پای چنین افرادی برداشت.

احمدپور ادامه داد: سرمایه‌گذارانی همچون شرکت دسترنج رضابافت شهرستان آبیک که دلسوز نظام و نیروی انسانی هستند، می‌توانستند در تهران سرمایه‌گذاری کنند  و سود ببرند در شهرستان آبیک مشغول فعالیت هستند و برای حدود 400 نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند که آبروی استان قزوین و کشور محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: اینکه مدیرعامل شرکت دسترنج رضابافت از تکنولوژی در صنعت استفاده می‌کند و دانشجویان دانشگاه‌های مهم کشور در این شرکت حضور می‌یابند امر بسیار ارزشمندی است و باید تلاش کنیم دغدغه‌های این شرکت را رفع کنیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: مسؤولان شهرستان آبیک بدون هیچ گونه چشمداشتی و از صفر تا 100 ، در خدمت صنعت و واحدهای صنعتی این شهرستان هستند و در رفع مشکلات این واحدها تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/77006/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول