اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

پیگیری سوژه مردم: برگزاری اردوهای مختلط دانشجویی با عنوان اردوی علمی

فارس من/ اردوی علمی قواعد خاصی دارد که باید رعایت شود

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم درباره اینکه در برخی دانشگاه‌ها اردوی مختلط دانشجویی با عنوان اردوی علمی برگزار می‌شود، گفت: اردوی علمی قواعد خاصی دارد.

فارس من/ اردوی علمی قواعد خاصی دارد که باید رعایت شود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، برخی مخاطبان خبرگزاری فارس در تماس با این خبرگزاری از برگزاری اردوهای مختلط دانشجویی که با عنوان اردوی علمی برگزار می‌شود، گلایه داشتند و از این رسانه خواستند که با توجه به ممنوعیت برگزاری اردوی مختلط دانشجویی از سوی وزارت علوم، این مساله مورد بررسی قرار گیرد.

به منظور پیگیری سوژه مردم، این موضوع را از غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر جویا شدیم.

غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: فرایند برگزاری اردوهای علمی این است که از گروه آموزشی درخواست ارائه می‌شود و این درخواست به طور مجدد در شورای آموزشی بررسی و در صورت اینکه واجد شرایط و قوانین باشد مورد تائید قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اردوی علمی ویژگی‌های خاص خود را دارد، اظهار داشت: اردوی علمی اردویی است که عضو هیات علمی در گروه آموزشی مربوطه در آن شرکت دارد و به عنوان متخصص آن رشته همراه دانشجویان است و این اردو شرایط و ضوابط تعریف شده‌ای دارد و در دروس هم پیش بینی شده است و نمی‌توان اردوی دیگری را با عنوان اردوی علمی و بدون رعایت ضوابط اردوی علمی برگزار کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول