اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

شهردار گرگان خبر داد

برگزاری مسابقه رالی خانوادگی در جشنواره «پاییز هزار رنگ» گرگان

شهردار گرگان از برگزاری مسابقه رالی خانوادگی در جشنواره «پاییز هزار رنگ» گرگان خبر داد.

برگزاری مسابقه رالی خانوادگی در جشنواره «پاییز هزار رنگ» گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود در خصوص برنامه‌های جشنواره پاییز هزار رنگ گرگان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های جشنواره پاییز هزار رنگ گرگان برگزاری مسابقه رالی نقشه‌خوانی شهری خانوادگی است.

وی ادامه داد: ثبت‌نام این مسابقه از 30 آبان ماه آغاز شده و تا ششم آذرماه ادامه دارد و روز چهارشنبه هفتم آذرماه کلاس توجیهی برگزار و در تاریخ پنجشنبه پنجم آذرماه این مسابقه در گرگان برگزار خواهد شد.

شهردار گرگان بیان کرد: این مسابقه از میدان شهرداری گرگان شروع خواهد شد و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نقطه‌ای در محور ناهارخوران به عنوان نقطه پایانی مسابقه خواهد بود.

دادبود با اشاره به اینکه این مسابقه با همکاری هیات موتورسواری و اتوموبیلرانی شهرستان گرگان اجرا خواهد شد، تصریح کرد: به نفر اول 10 میلیون ریال، نفر دوم 7 میلیون و 500 هزار ریال، نفر سوم 5 میلیون ریال و نفر چهارم 2 میلیون و 500 هزار ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

وی با تقدیر از اداره ورزش و جوانان گرگان، پلیس راهور و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان، تاکید کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 32124462 با پیش شماره 017 تماس بگیرند.

انتهای پیام/8304

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول