اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

سرپرست هیأت کشتی استان اصفهان:

گرایش جوان‌ها به کشتی پشتوانه خوبی ایجاد می‌کند/ تصمیمی برای انتخابات گرفته نشده

سرپرست هیأت کشتی استان اصفهان گفت: میزبانی‌ها سبب انسجام بیشتر می‌شود و امیدواریم کشتی اصفهان به روز‌های طلایی بازگردد.

گرایش جوان‌ها به کشتی پشتوانه خوبی ایجاد می‌کند/ تصمیمی برای انتخابات گرفته نشده

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور در گروه ب روز‌های اول و دوم آذرماه در شهرستان لنجان استان اصفهان برگزار شد و در پایان با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر به پایان سید.

در این مسابقه 2 روزه تیم اصفهان به عنوان قهرمانی رسید، خراسان رضوی در جایگاه دوم ایستاد و کرمانشاه هم مدال برنز را از آن خود کرد؛ در رقابت‌های انفرادی نیز علیرضا اسدی در وزن 55 کیلوگرم، عباس مهدی‌زاده در وزن 82 کیلوگرم و حمید سرشوق در وزن 120 کیلوگرم از اصفهان موفق شدند در جایگاه نخست قرار بگیرند.

مصطفی میرزایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص این مسابقات اظهار داشت: نفرات اول و دوم هر وزن به مرحله نهایی انتخابی تیم ملی راه پیدا کردند، همچنین تیم‌های اول و دوم هر گروه به رده A صعود کردند و جزو 10 تیم برتر کشور قرار گرفتند.

سرپرست هیأت کشتی استان اصفهان افزود: مسابقات به خوبی برگزار شد و سطح کیفی مسابقات به حضور قهرمانان آسیا و کشور بسیار بالا بود؛ بازخورد خوبی از تیم‌های شرکت‌کننده در خصوص سطح مسابقات گرفتیم.

وی با اشاره به تأثیر میزبانی‌ها در کشتی اصفهان گفت: میزبانی مسابقات سبب می‌شود انسجام تیمی بیشتر شود و نیرو‌های جوان گرایش بیشتری به سمت کشتی پیدا کنند، نونهالان و نوجوانان زیادی به کشتی علاقه‌مند می‌شوند که می‌توانند پشتوانه کشتی اصفهان باشند.

میرزایی در ادامه بیان داشت: سیاست هیأت کشتی این است که کشتی از تک‌قطبی خارج شود و در همه شهرستان‌ها دنبال شود تا موفقیت حاصل شود، سعی کردیم شهرستان‌ها را فعال کنیم و مسابقات استانی را بیشتر در شهرستان‌ها برگزار می‌کنیم.

سرپرست هیأت کشتی استان اصفهان ابراز امیدواری کرد: اصفهان در گذشته نزدیک در کشور عنوان‌دار بوده است و در المپیک مونترال کشتی‌گیران اصفهانی حضور داشتند، امیدواریم کشتی اصفهان به روز‌های طلایی بازگردد.

وی در پایان در خصوص زمان برگزاری انتخابات انتخابات هیأت کشتی نیز گفت: اداره کل ورزش و جوانان باید تصمیم بگیرد و هنوز این اتفاق رخ نداده است، اگر افرادی بیایند که کار‌آمد باشند کنار می‌رویم تا کشتی اصفهان پیشرفت بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/63090/پ20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول