اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

فرمانده سپاه شاهرود خبر داد

برگزاری بیش از 100 یادواره شهدا در شاهرود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از برگزاری بیش از 100 یادواره شهدا در شاهرود با تلاش بسیجیان و عموم مردم این شهرستان خبر داد.

برگزاری بیش از 100 یادواره شهدا در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سرهنگ جواد عبیری پیش از ظهر امروز در گرامیداشت هفته بسیج و سالروز ولادت پیامبر اعظم (ص) به همراه مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه و جمعی از پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه شاهرود در دیدار با امام جمعه این شهر که در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد، به ارائه گزارشی از برنامه‌های هفته بسیج پرداخت.

وی گفت: غبارروبی و افتتاح سقاخانه گلزار شهدا و دفاتر محلات اسلامی با حضور فرمانده سپاه استان سمنان و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، درمانی و بصیرتی از اهم فعالیت‌های هفته بسیج در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت شاهرود بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به خدمات ارائه‌شده بسیج در طول سال افزود: اجرای طرح بوستان سلامت در تابستان، ارائه خدمات مرکز مشاوره، خدمات‌رسانی در محلات اسلامی، کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، تجربه‌نگاری برای کشاورزان در انتقال تجربیات در قالب طرح همگام با کشاورز، مصاحبه با رزمندگان و ایثارگران، محفل روایتگری شهدا، حلقه‌های صالحین و برگزاری بیش از 100 یادواره شهدا ازجمله اقدامات بسیج شهرستان بوده است.

عبیری تصریح کرد: ارتباط با ائمه جمعه و جماعات، ارائه خدمات در قالب میز خدمت و مشاوره حقوقی به بسیجیان، برقراری و برگزاری گشت‌های محله‌محور و مسجدمحوری و حضور در پایگاه‌ها و دیدار چهره به چهره با بسیجیان و احصای مشکلات و برطرف کردن آن‌ها و افزایش تأثیرگذاری در بسیج را در دست پیگیری و اجرا داریم.

حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شاهرود نیز در این دیدار بیان کرد: سپاه و بسیج امام جمعه را پدر معنوی شهر می‌دانند و پشت سر او حرکت و از رهنمودهای وی استفاده می‌کنند.

این مسؤول افزود: سپاه و فرماندهی آن و بسیجیان ارتباط مداوم با پایگاه‌ها، حوزه‌ها و ادارات دارند و فعالیت‌های خوبی انجام می‌شود.

در این دیدار، از طرف سپاه شاهرود نامه مولا علی (ع) به مالک اشتر تحت عنوان منشور حکومت‌داری و هدیه‌ای به امام جمعه و استادیار صالحین شهرستان شاهرود اهدا شد  از زحمات وی در بسیج تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/74036/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول