اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

نظر رحمتی درباره هوادران تراکتور در بازی پرسپولیس

سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی با حضور در ورزشگاه آزادی بازی دو تیم تراکتورسازی و پیروزی را تماشا کرد.

نظر رحمتی درباره هوادران تراکتور در بازی پرسپولیس

جواد رحمتی امروز  در حاشیه بازی دو تیم تراکتورسازی برابر پیروزی در استادیوم آزادی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: هواداران فهیم و تماشاگران متعصب  تیم تراکتورسازی سرمایه بزرگ و رمز موفقیت تیم  تراکتورسازی محسوب می‌شوند که خوشبختانه در این بازی حساس نیز با وجود شرایط نامساعد آب و هوایی، با حضور گرم و پرشور مملو از متانت، ادب  و تشویق تیم محبوب خود، با غیرت و هوشمندی مثال زدنی، دلگرمی بیش از پیش دست‌اندرکاران تیم تراکتورسازی را فراهم کردند.

وی خاطرنشان کرد: بی‌تردید هواداران فهیم، شریف و غیرتمند این تیم در ادامه مسابقات لیگ و بازی‌های خانگی نیز با همراهی و همدلی بیشتر، رفتار ورزشی توأم با اخلاق و منش والای انسانی را به زیباترین شکل به نمایش می‌گذارند و با  میزبانی شایسته و مطلوب، بستری مناسب برای ارائه بازی‌های جذاب و تماشاگرپسند رقم خواهند زد.

رحمتی  با تشکر  و قدردانی از تلاش‌های مسوولانه مدیریت باشگاه، سرمربی و کادر فنی تلاشگر و بازیکنان سخت‌کوش و همراهان تیم پر طرفدار تراکتورسازی، اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدواریم تا با  تقویت مسائل فنی، شاهد تداوم افتخار آفرینی و کسب موفقیت‌های بزرگتر در مسابقات آتی باشیم.

گزارش فارس حاکی از آن است که جواد رحمتی سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی امروز با حضور در استادیوم آزادی به همراه هواداران تیم تراکتور، دیدار این تیم با پیروزی را تماشا کرد.

 

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/ 40/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول