اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

یزد

سرپرست استانداری یزد:

توجه به امر پژوهش، کمک به تقویت علم در سطح جامعه است

سرپرست استانداری یزد با اشاره به اینکه توجه به امر پژوهش کمک به تقویت علم در سطح جامعه است، گفت: استان یزد توجه به تحقیق و پژوهش را بیش از بیش موردتوجه قرار داده است.

توجه به امر پژوهش، کمک به تقویت علم در سطح جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی طالبی ظهر امروز در نشست شورای پژوهش استان یزد که در سالن حمیدیای استاندار برگزار شد، با اشاره به اهمیت شأن کاربردی برای پژوهش در استان، گفت: درواقع توجه به امر پژوهش کمک به تقویت علم در سطح جامعه است تا گره‎‌ای از مشکلات ما در این راستا برطرف شود؛ به‌گونه‌ای که تأثیر این پژوهش در جامعه به‌صورت بهینه مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی افزود: در حقیقت برخی از پژوهش‌ها موضوعی خاصی را در برندارد و حتی برخی از مواقع پیشنهاد‌هایی ارائه می‌شود که با بسیاری از قوانین کشور تعرض دارد؛ لذا برای کاهش این تعارضات از فرصت‌هایی همچون هفته پژوهش بایستی نهایت بهره را برد.

سرپرست استانداری یزد با بیان اینکه در حال حاضر ماحصل پژوهش در استان یزد بایستی به مرحله اجرا دربیاید، اظهار داشت: امروزه ضرورت دارد تا مردم به سمت‌وسوی پژوهش کشانده شوند تا با این مهم آشنایی کامل پیدا کنند.

طالبی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر استان یزد در حوزه آموزش‌وپرورش و آموزش‌های بنیادین توجه به تحقیق و پژوهش را بیش از بیش موردتوجه قرار داده است؛ درصورتی‌که درگذشته این توجه وجود نداشت و ضرورت دارد تا این مهم به سایر بخش‌ها و اقشار جامعه تسری یابد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تغییر مکان در هفته پژوهش یکی از راهکارهای اساسی در این راستا قلمداد می‌شود که این مهم زمینه مناسبی برای حضور خانواده‌ها را میسر می‌سازد، عنوان کرد: انتظار این است که در طول سال توجه به امر پژوهش به یک امر عمومی در سطح جامعه تبدیل شود و در دسترس مردم قرار گیرد.

وی در پایان با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی جشنواره ایده‌های برتر و نمایشگاه فن بازار در یزد، تصریح کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری سازنده بخش‌های مختلف شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفته پژوهش در استان باشیم.

انتهای پیام/۹۰۰۰۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول