اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک زنجان

ابطال مجوز بیشتر از صدور آن است/ افزایش قیمت ملزومات دوزندگی

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک زنجان با اشاره به افزایش چشمگیر ملزومات دوزندگی گفت: همین نوسانات موجب فعالیت نیمه تعطیل واحدهای زیرنظر اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک شده است.

ابطال مجوز بیشتر از صدور آن است/ افزایش قیمت ملزومات دوزندگی

محمود عتیق‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه نرخ‌های مربوط به اتحادیه خیاطان سه سال پیش صادر شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه نابسامانی ارز وجود دارد نرخ جدید تصویب نشده است.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک زنجان با بیان اینکه در صورتی که خیاط بتواند با مشتری به صورت تفاهمی فعالیت کند اقدام می‌کند، افزود: گاهی مواقع حتی برخی از خیاطان قیمت را پایین‌تر اعلام کرده و بر اساس نرخ قبلی خدمت ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه بحث اعلام نرخ مربوط به سازمان صنعت و معدن و تجارت استان است، تصریح کرد: در نهایت تصویب نرخ جدید بستگی به این سازمان دارد.

عتیق‌زاده در پاسخ به سوالی درباره دوخت برخی از لباس‌هایی با مدل‌های غیراسلامی بیان کرد: دوزندگان زنجان هیچگاه مدل غیراسلامی نمی‌دوزند بلکه آنهایی که این کار را انجام می‌دهند، یا خواسته خود مشتری است یا اینکه اگر در بازار لباسی با مدل غیر اسلامی وجود دارد لباس‌های قاچاق و تاناکورا است.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک زنجان با اشاره به اینکه هم اکنون مجموعا 800 واحد زیر نظر اتحادیه پوشاک فعالیت دارد، تصریح کرد: اما در سه ماهه اخیر تعداد آنها بسیار کمتر شده است و در حالت تعطیل و نیمه تعطیل هستند.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت ملزومات دوزندگی و کاهش آن موجب تعطیلی و نیمه تعطیل شدن واحدها شده است، گفت: به جرات می‌توانیم بگوییم که ابطال از صدور مجوز بیشتر است هرچند که وقتی صاحبان جواز برای ابطال مراجعه می‌کنند ما سعی می‌کنیم که با صحبت کردن اقدام به ابطال نشود.

عتیق‌زاده با اشاره به اینکه با افزایش جمعیت قاعدتا باید تعداد واحدهای فعال نیز بیشتر شود اما این اتفاق رخ نداده است، افزود: البته ما به آینده خوش بین و امیدوار هستیم و معتقدیم قطعا این شرایط درست و اصلاح خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول