اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

همزمان با سراسر‌ کشور؛

آغاز ثبت نام کارت سوخت خودرو‌ در آذربایجان‌غربی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: مالکان خودرو و موتورسیکلت که فاقد کارت سوخت‌اند و یا کارت سوخت آنها گم شده است، می توانند از امروز برای دریافت این کارت ثبت نام کنند.

آغاز ثبت نام کارت سوخت خودرو‌ در آذربایجان‌غربی

احمد‌مجرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار‌ فارس در‌ ارومیه اظهار کرد: مالکان خودرو و موتورسیکلت که فاقد کارت سوخت اند و یا کارت سوخت آنها گم شده است، می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر پلیس+10 و ارائه مدارک و یا از طریق سامانه www.mob.gov.ir و تکمیل اطلاعات در بخش درخواست کارت سوخت المثنی، برای دریافت کارت سوخت ثبت نام کنند.

وی با اشاره به توزیع نفتگاز استاندارد در سطح استان خاطر‌نشان کرد: ۸۱ درصد نفتگاز توزیع شده در منطقه ارومیه از نوع یورو ۵ بوده و‌ با توزیع این فرآورده سازگاز با محیط زیست از آلاینده های زیست محیطی به شدت کاسته خواهد شد و امیدواریم مسئولین امر با کنترل سایر مولفه های تاثیرگذار در آلودگی هوا اعم از خودروهای فرسوده، صنایع شاهد هوای پاک برای شهر و استانمان باشیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با بیان این‌که در ۷ ماهه امسال بالغ بر ۱۵۶ میلیون لیتر نفتگاز در بخش حمل و نقل به مصرف رسیده، افزود: توزیع نفتگاز یورو ۵ در سطح منطقه نشان از عمل به تعهدات وزارت نفت در کاهش آلایندگی سوخت های فسیلی بوده و گام ارزشمند دیگری در جهت بهبود وضعیت زیست محیطی استان‌ آذربایجان‌ غربی به ویژه شهر ارومیه است.

وی اجرای طرح هوشمندسازی عرضه سوخت را نخستین گام در تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح میزان مصرف بنزین در کشور تا حد قابل توجهی کنترل خواهد‌ شد.

مجرد به اهمیت هوشمند کردن عرضه سوخت در کشور اشاره کرد و افزود: نخستین نماد اقتصاد مقاومتی را شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در قالب اجرای این طرح در کشور عملی کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه بیان کرد: مالکان خودروهای نو نیز می توانند با مراجعه به دفاتر پست ومالکان خودرو و موتورسیکلت که فاقد کارت سوخت اند و یا کارت سوخت آنها گم شده است، برای دریافت این کارت در دفاترپلیس+10 ثبت نام کرده و در هیچ یک از مراحل ثبت نام چه به صورت حضوری در دفاتر پلیس+۱۰ و چه به صورت اینترنتی، نیازی به ارایه رمزهای کارت های بانکی نیست.

انتهای پیام/1054/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول