اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان:

قاتل پیرزن زنجانی در کمتر از 4 روز دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از دستگیری قاتل پیرزن زنجانی که چند شب قبل به قتل رسیده بود خبر داد.

 قاتل پیرزن زنجانی در کمتر از 4 روز دستگیر شد

جعفر رحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: قاتل پیرزن 84 ساله زنجانی که چند شب قبل در یکی از مناطق شهر زنجان به قتل رسیده بود با پیگیری و ردزنی کاراگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه طبق بررسی متوجه شدیم که قاتل معتاد به مواد افیونی است، گفت: وقتی فردی پشتوانه مالی نداشته و فن و مهارت ندارد و به همین خاطر از روستا به شهر مهاجرت می‌کند با چنین وضعیتی وقتی به شهر می‌رسد سرافکنده می‌شود و در نتیجه به بن‌بست می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه وقتی همه راه‌ها برای فرد بسته باشد به ناچار رو به مواد افیونی می‌آورد، تصریح کرد: این شخص برای تامین مواد خود دست به رفتارهای پرخطر می‌زند و همه اینها به صورت زنجیرآور موجب ارتکاب چنین جرمی می‌شود.

رحمتی با اشاره به اینکه آسیب دیگر قتل رخ داده این بود که یک شخص سالخورده و مسن در یک منزل به تنهایی زندگی می‌کرده است، گفت: وقتی شخص مسنی به صورت انفرادی در منزلی زندگی می‌کند خود یک نوع تهدید است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان افزود: باید دقت کنیم حتی اگر فردی به صورت انفرادی هم زندگی می‌کند لااقل نباید زیورآلات همراه او باشد که موجب طمع سارقان شود.

به گزارش فارس، پنج‌شنبه هفته گذشته یک پیرزن متولد 1313 در زنجان به قتل رسیده و طلاهای وی ربوده شده بود که پلیس در کمتر از 4 روز موفق به شناسایی و دستگیری قاتل شد.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول