اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال 95 تاکنون صورت گرفت

رفع تصرف بیش از 929 هزار مترمربع از اراضی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال 95 تاکنون متراژ بیش از 929 هزار و 823 متر مربع از اراضی استان رفع تصرف شده است.

رفع تصرف بیش از 929 هزار مترمربع از اراضی چهارمحال و بختیاری

داریوش حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به اینکه یگان حفاظت از اراضی چهارمحال و بختیاری از سال 95 شروع به فعالیت کرده است، گفت: از ابتدای فعالیت این یگان تاکنون 132 مورد رفع تصرفات فوری غیرقانونی به متراژ بیش از 929 هزار و 823 متر مربع و ارزش 543 میلیارد و 293 میلیارد و 280 هزار ریال در استان انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کل احکام قضائی اجرا شده در این مدت 54 مورد بوده است، افزود: این احکام در اراضی استان به متراژ یک میلیون و 343 هزار و 324 متر مربع و به ارزش 566 میلیارد و 588 میلیون و 282 هزار و 500 ریال اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه اراضی تحت پوشش این یگان در استان 24 هزار و 967 هکتار است، ادامه داد: از این میزان 14 هزار 178 هکتار دارای سند و مابقی فاقد سند ثبتی هستند.

حسینی اضافه کرد: این یگان حفاظت با سه نیروی نظامی، چهار نیروی سازمانی، 9 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت در استان فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول