اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز:

قراردادمان هزار تومان هم زیاد نشد/ مجبوریم توقع‌مان را پایین بیاوریم

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز گفت: به خاطر شرایط اقتصادی در کشورهمانند زندگی شخصی در ورزش قهرمانی هم توقع‌مان را پایین آوردیم.

قراردادمان هزار تومان هم زیاد نشد/ مجبوریم توقع‌مان را پایین بیاوریم

افشین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نحوه برگزاری مسابقات، تیم‌های حاضر و کم شدن اعزام‌های برون مرزی صحبت‌هایی را داشت که در زیر می‌خوانید:

* برگزاری متمرکز لیگ تجربه جدیدی است/ سن قهرمانی پایین آمده است

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز اظهار داشت:برگزاری مسابقات به صورت متمرکز تجربه جدیدی بود، تاکنون به این شکل لیگ را بازی نکرده بودم، قبلا هر هفته یا هر دو هفته یکبار بازی می‌کردم اما الان سه روز پیاپی مسابقه می‌دهیم. مسابقات به صورت رفت و برگشت یکسری معایب و محاسن داشت و این نوع برگزاری جدید هم یکسری معایب و محاسن دارد. 

وی ادامه داد: در حالت متمرکز همه تیم‌ها دور هم جمع می‌شوند و مسابقات شور و هیجان خاصی دارد، اما ایرادی هم که به آن وارد است، اینکه خسته‌کننده و فرسایشی می‌شود، باید سه روز صبح و عصر بازی کنیم و اینطور یک مقدار روی کیفیت بازی‌ها تأثیر می‌گذارد. یکی دیگر از محاسن برگزاری متمرکز اینکه میزبان دور رفت تهران بود و تماشاگران خوبی هم آمده بودند، ترکیب تیم‌ها اکثرا جوان شده‌اند و این نشان می‌دهد که سن قهرمانی در تنیس روی میز ایران پایین آمده است و جوانان پیشرفت خوبی داشته‌اند. 

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به شرایط تیم‌ها گفت: امسال ۹ تیم حضور پیدا کرده‌اند، به غیر از تیم ما یعنی پتروشیمی که فاصله چشمگیری با سایر تیم‌ها دارد، بقیه فکر می‌کنم رقابت‌شان بین دوم تا پنجم باشد، ما در دور رفت نتایج بسیار خوبی گرفتیم و کار راحت‌تری در مرحله دوم داریم.

 

* ترکیه‌ای‌ها از بدشانسی‌شان بازی اول به ما خوردند!

نوروزی در مورد اینکه حضور تیم ملی ترکیه را چطور می‌بیند، گفت: بازیکنان آنها را می‌شناسیم چون قبلا اردوی مشترک داشتیم، فکر می‌کنم بدشانسی آنها بود که در بازی اول به ما خوردند و ۶ بر صفر بازنده شدند، ما رفته رفته نشان دادند که تیم خوبی هستند. 

* مانند زندگی شخصی در ورزش قهرمانی هم توقع‌مان را پایین آوردیم

وی در مورد وضعیت اقتصادی و اینکه ممکن است اعزام‌های برون‌مرزی به حداقل ممکن برسد، گفت: متأسفانه شرایط اقتصادی مملکت فعلا خوب نیست و فدراسیون هم در این زمینه حق دارد، چون آن هم قسمتی از همین کشور است. اداره کردن فدراسیون‌ها با این شرایط سخت شده است و روی عملکرد تأثیر منفی می‌گذارد. 

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز ادامه داد: ما هم همانطور که در زندگی شخصی‌مان توقع‌مان را پایین آورده‌ایم، در بحث اعزام‌ها هم توقع‌مان را پایین می‌آوریم. وضعیت واقعا نگران‌کننده است، امیدوارم مسئولان و دولت شرایط بهتری را رقم بزنند، چون اکثریت مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند و دولتمردان باید به فکر بهبود وضعیت باشند.  

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول