اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با فارس:

وزارتخانه‌ها بیش‌تر احکام بودجه ۹۷ را اجرا نکردند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وزارتخانه‌ها اکثر احکام بودجه ۹۷ را اجرا نکرده‌اند و به عنوان مثال وزارت صنعت تنها ۲ حکم از ۲۲ حکم مربوط به این وزارتخانه در بودجه امسال را اجرا کرده‌ است.

وزارتخانه‌ها بیش‌تر احکام بودجه ۹۷ را اجرا نکردند

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: در جلسه امروز کمیته اقتصادی کمیسیون گزارشی را از میزان احکام بودجه ۹۷ توسط وزارتخانه‌های مختلف به کمیسیون ارائه کرد.

وی افزود: کمیته اقتصادی در گزارش خود عنوان کرد که وزارتخانه‌ها اکثر احکام بودجه سال ۹۷ را در ۶ ماهه نخست امسال اجرا نکرده‌اند و تنها تعداد کمی از احکام اجرایی شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: به عنوان مثال در این گزارش آمده بود که وزارت صنعت‌، معدن و تجارت تنها دو حکم از ۲۲ حکم مربوط به حوزه کاری این وزارتخانه در بودجه سال ۹۷ را اجرا کرده است و مابقی احکام توسط این وزارتخانه اجرا نشده است.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه موضوع پروژه‌های عمرانی راکدمانده در کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بنا شد تا برای تعیین تکلیف این پروژه‌ها که پیمانکاران آنها از ادامه کار انصراف داده‌اند، کمیسیون بودجه نشستی را با سازمان برنامه و بودجه برگزار کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول