اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:

تحریم‌های اقتصادی هزینه سلطه‌پذیر نبودن انقلاب است

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: تحریم‌های اقتصادی هزینه پیروزی انقلاب اسلامی ایران سلطه‌پذیر نبودن و از همه مهم‌تر شعار نه شرقی و نه غربی است.

تحریم‌های اقتصادی هزینه  سلطه‌پذیر نبودن انقلاب است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، نصرت‌الله لطفی قائم‌مقام شورای هماهنگی کشور در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین که با حضور همه مسوولان شهرستان و روسای ادارات برگزار شد، اظهار داشت: همه‌ی عزیزان با نگاه ویژه به مقطع فعلی و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید کار ویژه‌ای انجام دهند که متفاوت‌تر از سال‌های قبل باشد.

قائم مقام شورای هماهنگی کشور گفت: در سه عنوان خلاصه می‌کنم، انقلاب اسلامی به‌عنوان یک پدیده بی‌نظیر در نظام بین‌الملل که باید مورد بررسی و تحقیق قرار گیرد، پیروزی انقلاب اسلامی مهم‌ترین رویداد قرن بیستم برخلاف تصورات ذهنی و محاسبات و در موضوع سوم دو ابرقدرت در نظام قطبی جهان شکل گرفت و پیروز شد.

لطفی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای اولین بار و مهم‌ترین دستاورد این بود که می‌توان نظامی را ایجاد کرد که نه سلطه‌گر و نه سلطه‌پذیر باشد و با شعار نه شرقی و نه غربی این انقلاب پیروز شد.

وی در ادامه افزود: بعد از پیروزی انقلاب طبیعتاً باید خود را برای پذیرش هزینه‌های پدیده‌ی بی‌نظیر بودن انقلاب اسلامی آماده می‌کردیم و شما در چهل سال گذشته این موضوع را مشاهده می‌کنید.

وی بیان داشت: از طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی تا دفاع مقدس به‌نوعی در جنگ تحمیلی به شکل دیگر و بعد از ۸ سال دفاع مقدس تا به امروز کشور ما با انواع توطئه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی مواجه بوده است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با مددهای غیبی، بصیرت و نقش‌آفرینی مردم با کمترین هزینه بهترین کارایی و پیشرفت را در ثبات و رشد در ابعاد گوناگون داشته است و این اتفاقات کم و کوچکی نبودند.

این مسؤول گفت: امروز هم در وضعیت خاصی هستیم که از این منظر نظام سلطه با محوریت ام‌الفساد غرب و شیطان بزرگ آمریکای جهان خوار، صراحتاً اعتراف کرده‌اند که راهکارها و راهبردهای نظام سلطه در به‌زانو درآوردن ایران و شکستن مقاومت ملت ایران کارساز نبوده است.

وی اذعان داشت: استکبار جهانی خود اعتراف کرده‌اند که ما میلیاردها دلار هزینه کرده‌ایم تا غرب آسیا در دست ما باشد اما هیچ دستاوردی برای ما نداشته است، این موضوع علت نفوذ ایران در منطقه است.

وی تأکید کرد: امروز آمریکا و هم‌پیمانان آن مأیوس از گزینه نظامی و اعتراف به ناکارآمدی جنگ نیابتی و کاری نبودن چهل سال تحریم و یک جنگ ترکیبی از نوع جنگ نرم بر کشور ما تحمیل کردند.

لطفی خاطرنشان کرد: اینجاست که چهل‌سالگی انقلاب را نه از منظر جشن و آیین، بلکه به مصالح مدیریت جنگ باید این ظرفیت و مناسبت و سالگرد را ببینیم.

قائم مقام شورای هماهنگی کشور در خصوص ولایت مداری مردمان دیار 15 خرداد گفت: فردای قیامت بگوییم شهدای قیام ۱۵ خرداد ورامین مدیران و مسؤولین ادارات ورامین به‌عنوان خادمین مردم در حفظ امانت شما که قیام کردید و برای انقلاب اسلامی خون دادید و انقلاب به ثمر نشست بر خود افتخار می‌کنند.

این مسؤول گفت: با نگاه متفاوت به سنوات گذشته و با نگاه به چهار دهه بالندگی می‌خواهیم مردم را با دستاوردهای بیشتر این انقلاب آشنا کنیم؛ انشالله یک حماسه بی‌بدیل و پرشور در ۲۲ بهمن در صحنه داشته باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رسالت بنده و شما این است که بتوانیم در این مقطع حساس تکلیف خود را ادا کنیم مانند دفاع مقدس در برابر جنگ نظام سلطه ۸ سال با اسلحه بود و الان ۸ سال دفاع در برابر جنگ نرم و رسانه‌ای است مقاومت و ایستادگی کنیم و از این امتحان سربلند بیرون بیاییم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول