اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

بسته حوادث

مرور مهم‌ترین حوادث و رخدادهای چهارمحال و بختیاری

دستگیری سوداگران مرگ، حوادث رانندگی، دستگری سارقان، آتش‌سوزی، عملیات نجات کارگر ساختمانی در حادثه سقوط از ارتفاع و... از مهم‌ترین حوادث و رخدادهای چهارمحال و بختیاری در روزهای گذشته بود.

مرور مهم‌ترین حوادث و رخدادهای چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در هفته جاری شهرهای چهارمحال و بختیاری با حوادث و رخدادهایی دستگیری سوداگران مرگ، حوادث رانندگی، دستگری سارقان، آتش‌سوزی، عملیات نجات کارگر ساختمانی در سقوط از ارتفاع و... مواجه بودند که در ادامه مروری بر این حوادث و رخدادها داریم.

دستگیری 2 سارق وسایل خودرو و منزل در فارسان

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان ازدستگیری دو سارق وسایل داخل خودرو و منزل و کشف مقادیری اموال سرقتی و 130 گرم موادمخدر در این شهرستان، خبر داد.

مسلم احمدی افزود: مأموران پلیس آگاهی با همکاری عوامل کلانتری مرکزی فارسان با اقدامات تخصصی دو سارق را با مقادیر زیادی وسایل سرقتی منزل، داخل خودرو و 130 گرم تریاک دستگیر کردند.

2 کشته و هشت مصدوم در سوانح رانندگی چند روز گذشته

رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: برخورد خودروی سواری تیبا با گاردریل در بخش خروجی تونل گردنه رخ به زرین شهر اصفهان دو کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت.

نجفی افزود:مصدومان این حادثه به بیمارستان آیت الله کاشانی (ره) شهرکرد منتقل شدند.

وی ناتوانی راننده در کنترل وسیله  نقلیه را علت این حادثه اعلام کرده است.

تصادف زنجیره‌ای پژو پارس، سمند، پژو 405 و پژو slx  در محور لردگان به بروجن در سه راهی چله‌گاه

چهار مصدوم داشت که پس از انجام اقدامات درمانی مناسب توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان لردگان منتقل شدند.

دستگیری 2 سوداگر مرگ در شهرستان لردگان

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان گفت: با تلاش مأموران این شهرستان 2 خرده فروش موادمخدر دستگیر و ۳۷۰ گرم موادمخدر از نوع هروئین و تریاک، کشف شد.

میرزایی افزود: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری عوامل کلانتری 12 پس از هماهنگی با مرجع قضایی دو خرده فروش موادمخدر را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان 340 گرم هروئین و 30 گرم تریاک، کشف شد.

کشف میلیاردی اموال مسروقه از سارقان کارخانجات در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری 2 سارق کارخانجات و کشف 27 میلیارد ریال تجهیزات و قطعات برقی مسروقه در شهرکرد خبر داد.

غلامزاده ادامه داد: با اعزام مستمر اکیپ‌های گشت متشکل از ماموران زبده و تحقیقات و بررسی های دقیق پلیسی موفق شدند 2 سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه سارقان در بازجویی فنی مأموران ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت شدند اما پس از مواجه شدن با مدارک و قرائن غیر قابل انکار به یک فقره سرقت از کارخانجات قطب صنعتی شهرکرد اعتراف کردند، گفت: ارزش ریالی اموال مکشوفه بر اساس برآورد کارشناسان 27 میلیارد برآورد شده است.

عملیات نجات کارگر ساختمانی در سقوط از ارتفاع

مأموران سازمان آتش‌نشانی یک کارگر ساختمانی که از ارتفاع بالای یک اسکلت فلزی دچار سانحه شده بود را نجات دادند و فرد مصدوم که از ناحیه پا دچار شکستگی شده بود را تحت تدابیر امنیتی نجات دادند تا از وقوع فاجعه جلوگیری شود.

عملیات اطفای حریق

مأموران سازمان آتش‌نشانی در یک عملیات اطفای حریق در یک باب مغازه در مجتمع فناوران از گسترش آتش جلوگیری کردند.

انتهای پیام/68026/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول