اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قم

معاون پشتیبانی و منابع انسانی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س):

زائران حرم بانوی کرامت برای دریافت فیش غذای تبرکی ثبت‌نام کنند

معاون پشتیبانی و منابع انسانی آستان مقدس گفت: به مناسبت سالروز ورود پر خیروبرکت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به قم، علاقه‌مندان برای دریافت فیش غذای تبرکی مهمان‌سرا می‌توانند در کانال آستان مقدس در پیام‌رسان سروش نام‌نویسی کنند.

زائران حرم بانوی کرامت برای دریافت فیش غذای تبرکی ثبت‌نام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، ابراهیم اسلام‌پناه اظهار کرد: میهمان سرای آستان مقدس همه‌روزه در وعده‌های غذایی ناهار و شام پذیرای زائران و مجاوران حرم بانوی کرامت است.
وی با اشاره به توزیع فیش‌های تبرکی مهمان‌سرای آستان مقدس در میان زائران گفت: این فیش‌ها همه‌روزه در حرم مطهر، خیابان‌های اطراف، هتل‌ها، پارکینگ‌ها و... در میان زائران توزیع می‌شود و در مناسبت‌هایی مانند اعیاد و وفیات دینی، این کار به‌صورت مضاعف انجام می‌گیرد.
معاون پشتیبانی و منابع انسانی آستان مقدس با اشاره به مشارکت محبان اهل‌بیت(ع) و خیرین در تهیه و توزیع غذای تبرکی مهمان‌سرای آستان گفت: در مناسبت‌هایی مانند ماه مبارک رمضان و ایام برپایی موکب آستان مقدس در مسیر نجف تا کربلا این مشارکت به‌صورت چشمگیری افزایش می یابد.
وی افزود: همه محبان اهل‌بیت(ع) آرزو دارند که از غذای تبرکی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها متنعم شوند ولی با توجه به محدودیت‌هایی، امکان پذیرایی از همه آن‌ها برای ما وجود ندارد، ازاین‌رو تصمیم گرفته شد تا در ایام سالروز ورود کریمه اهل‌بیت(س) به قم تا رحلت جان‌سوز این بانو  فرصتی ایجاد شود تا علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از مهمانسرا ثبت‌نام کنند.
اسلام‌پناه با اشاره به اجرای این طرح از دهم تا پایان آذرماه جاری گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از روز جمعه، نهم آذرماه با مراجعه به کانال آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در پیام‌رسان سروش به آدرس astanqom@ برای دریافت غذای تبرکی نام‌نویسی کنند.
وی خاطرنشان کرد: پس از انجام قرعه‌کشی، نتایج از طریق پیامک به اطلاع برگزیدگان خواهد رسید.
انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول