اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ایلام

سامانه های 110 و 197 پلیس جوابگوی 24 ساعته ارتباطات مردمی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: سامانه های 110 و 197 پلیس، جوابگوی 24 ساعته ارتباطات مردمی و نیازهای پلیسی شهروندان است.

سامانه های 110 و 197 پلیس جوابگوی 24 ساعته ارتباطات مردمی

 

به گزارش خبرگزای فارس از ایلام به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرزاد یاسمی اظهار داشت: وقتی پلیس در انجام مأموریت ‌هایش موفق است که جامعه را با خود همراه داشته باشد و همه اقشار و گروه ‌های اجتماعی نیز در مقابل پلیس، احساس مسئولیت کنند.

وی افزود: فعالیت ‌های انتظامی، به عنوان اصلی ‌ترین و کلیدی ‌ترین وظیفه نیروی انتظامی در نظر گرفته شده است که در درجه نخست، معطوف به تامین نظم و انضباط در صحنه ‌های اجتماعی است و نیروی انتظامی به اذعان همگان به خوبی از عهده این وظیفه برآمده و امنیت و احساس آن را در جامعه حکم فرما کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: اساساً برای کاهش هزینه های انتظامی، پلیس نیاز به مشارکت مردم دارد و نیروی انتظامی تلاش می کند با مردم به عنوان اصلی ترین مولفه های سرمایه اجتماعی ارتباط برقرار کرده و به سبب این ارتباط، اعتمادسازی کند و به جهت پالایش درون سازمانی و افزایش اعتماد مردم به پلیس به این مهم توجه ویژه ای دارد.

وی افزود: نیروی انتظامی، امنیت و آرامش مردم را خط قرمز ماموریت های خود می داند و با کسانی که بخواهند این آرامش را به مخاطره بیاندازند برابر قانون برخورد جدی و بدون اغماض خواهد داشت.

سرهنگ یاسمی تصریح کرد: خوشبختانه امروزه تماس با شماره رایگان سه رقمی110 در بین مردم شناخته شده است و به تمامی درخواست های مردمی و نیازهای پلیسی آنان جواب داده و در بعضی از مواقع نیز تماس های غیر مرتبط با ماموریت های پلیس را بی جواب نگذاشته و به نهادهای مربوطه ارجاع داده است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در راستای احترام به حقوق عامه مردم، از سالها پیش نیز جهت انجام بهتر ماموریت ها و استفاده از نظرات وانتقادات سازنده، سامانه رایگان دیگری تحت عنوان 197 را معرفی کرده است و در سراسر کشور به صورت 24 ساعته آماده دریافت نظرات و دیدگاه های شهروندان عزیز در قالب انتقاد، پیشنهاد، شکایت و حتی تقدیر از عملکرد کارکنان و واحدهای نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول