اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

شهردار مریانج خبر داد

آمادگی شهرداری مريانج برای رفع آب‌گرفتگی معابر

شهردار مریانج از آمادگی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر در صورت بارش شدید باران خبرداد.

آمادگی شهرداری مريانج برای رفع آب‌گرفتگی معابر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی شهرداری مریانج، محسن معصوم‌علیزاده از آمادگی شهرداری مریانج برای رفع آب‌گرفتگی معابر در صورت بارش شدید باران خبر داد و اظهار کرد: برای رفع آب‌گرفتگی معابر در بارندگی‌های شدید، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و تمام توان خود را به کار می‌بریم.

وی گفت: طبق هماهنگی‌ها با سازمان هواشناسی طی روزهایی که برحسب اعلام این سازمان احتمال بارندگی و وقوع آب‌گرفتگی معابر وجود دارد، نیروهای خدمات شهری آماده انجام مأموریت‌های رفع آب‌گرفتگی معابر هستند.

شهردار مریانج بیان کرد: شهرداری مریانج، اقدامات عمرانی، لایروبی انهار، کانال‌ها و مسیل‌ها، آمادگی‌های لازم و پیش‌بینی تجهیزات مورد نیاز و نیروهای انسانی برای مقابله با بارندگی و آب‌گرفتگی سطح شهر را انجام داده است.

وی تصریح کرد: برای مقابله با آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌های شهر پیش‌بینی‌ لازم در خصوص تجهیزات مورد نیاز زمان بارندگی برای انجام عملیات لایروبی طبق زمان‌بندی مشخص در حال انجام است که تا پایان فصل بارندگی ادامه دارد.

معصوم‌علیزاده با بیان اینکه برنامه عملیاتی در خصوص مقابله با آب‌گرفتگی ناشی از بارندگی‌ها، قبل و بعد از بارندگی و در حین بارندگی انجام می‌شود، ادامه داد: برنامه‌ها و اقدامات شهرداری در بارندگی شامل تجهیز اکیپ‌های فوریتی، استقرار نیروهای انسانی در محل‌های حساس و آبگیر و رفع مشکلات احتمالی زمان بارش برای شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: از ماه‌های گذشته کانال‌ها و مسیل‌های سطح شهر که جریان آب در آنها وجود دارد لایروبی شده‌اند.

شهردار مریانج اظهار کرد: کنترل کانال‌ها و جوی‌های آب جزو وظایف پیمانکار خدمات شهری است و این جوی‌ها به طور مستمر کنترل می‌شوند تا شهر دچار مشکل نشود.

وی گفت: محله‌هایی که سال‌های گذشته به واسطه بارش باران دچار آب‌گرفتگی شدند، مورد بررسی قرار گرفتند تا اگر بارندگی شدیدی صورت گرفت شهر دچار مشکل نشوند.

معصوم‌علیزاده بیان کرد: تمام عوامل ستادی و اجرایی در سطح شهر در آمادگی کامل بوده و با بهره‌گیری از تجهیزات لازم، آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستنند.

انتهای پیام/89042/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول