اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

در جشنواره «پویش مردمی»

نویسندگان همدانی دفاع مقدس برگزیده شدند

نویسندگان همدانی‌ دفاع مقدس برگزیده جشنواره «پویش مردمی» شدند.

نویسندگان همدانی دفاع مقدس برگزیده شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مراسم تجلیل از بهترین نویسندگان و بهترین اثر دفاع مقدس در تهران برگزار شد که نام نویسندگان همدانی نیز در جمع برگزیده‌ها بود.

در این پویش مردمی یک‌هزار و 480 نفر شرکت کردند که بر این اساس، کتاب «دختر شینا» با 285 رای به عنوان بهترین اثر و حمید حسام با 540 رای و بهناز ضرابی‌زاده با 706 رای به عنوان بهترین نویسندگان از دید مخاطبان انتخاب شدند.

کتاب‌های «دا»، «دختر شینا»، «آن بیست و سه نفر»، «گلستان یازدهم»، «بابانظر»، «پایی که جا ماند»، «کوچه نقاش‌ها»، «همپای صاعقه»، «شطرنج با ماشین قیامت»، «خداحافظ سالار»، «عصرهای کریسکان»، «نورالدین پسر ایران»، «همه سیزده سالگی‌ام»، «در کمین گل سرخ» و «وقتی مهتاب گم شد» 15 عنوان کتاب انتخابی پویش مردمی انتخاب بهترین‌های دفاع مقدس در بخش بهترین کتاب بودند.

حمید حسام نویسنده همدانی دفاع مقدس، در فهرست بهترین نویسندگان مرد این پویش قرار داشت که نام حبیب احمدزاده، احمد یوسف‌زاده، سیدقاسم یاحسینی و گلعلی بابایی نیز در این فهرست قرار داشت.

در بخش بهترین نویسنده زن، خانم بهناز ضرابی‌زاده به همراه گلستان جعفریان، معصومه سپهری، مهناز فتاحی و راحله صبوری در این فهرست قرار داشتند.

پویش مردمی انتخاب بهترین‌های دفاع مقدس به همت انتشارات سوره مهر همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار و از برگزیدگان به مناسبت هفته بسیج تجلیل شد.

انتهای پیام/89003/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول