اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

یزد

سرپرست استانداری یزد:

فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی منجر به تقویت سرمایه‌های اجتماعی می‌شود

سرپرست استانداری یزد با اشاره به فعالیت‌های شهرداری یزد گفت: فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی منجر به تقویت سرمایه‌های اجتماعی می‌شود.

فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی منجر به تقویت سرمایه‌های اجتماعی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی طالبی عصر امروز در نشست خبری که با حضور شهرداران و مدیران حوزه شهری استان‌های تهران و یزد برگزار شد، گفت: هر شهرداری در هر نقطه‌ای از کشور دارای تجربیات خاص خود است؛ چراکه مسائل اجتماعی و اقتصادی شهرسازی متفاوتی در کل کشور وجود دارد که قطعاً تبادل تجربیات و دیدوبازدیدها بسیار کمک دهنده ارتقای فعالیت‌های مجموعه شهرداری‌ها در سطح کشور است.

وی افزود: اعتقاد ما بر این است که چرا در شهرداری‌ها یک نگاه عمرانی و شهرسازی بر روی محور فعالیت‌های وجود دارد و سایر موضوعات در حاشیه قرار می‌گیرد؛ اما خوشبختانه در یزد شاهد رویکرد جدیدی در فعالیت‌های شهرداری‌ها هستیم.

سرپرست استانداری یزد با بیان اینکه از سال گذشته با روی کار آمدن شورای شهر جدید در شهر یزد و تغییرات در شهرداری یزد در راستای رویکردهای اجتماعی و فرهنگی فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است، اظهار داشت: این فعالیت‌ها منجر به تقویت سرمایه‌های اجتماعی می‌شود که به‌صورت ویژه در شهر یزد مشاهده می‌شود؛ به این معنا که همبستگی و مشارکت مردم در فعالیت‌های مرتبط با وظایف و مسئولیت‌های شهرداری بیشتر شده است.

طالبی با اشاره به اینکه خوشبختانه در حال حاضر تعامل و همکاری بسیار خوبی بین شهرداری و مجموعه دستگاه‌های اداری و سازمانی در سطح استان شاهد هستیم، عنوان کرد: امروزه بسیار خوب یک سازمان و نهاد عمومی مانند شهرداری توانسته خود را در کنار دستگاه‌های دولتی قرار دهد و موضوعات مختلف را با کمک هم مدیریت کنند.

این مقام مسئول در پایان بیان داشت: اگر نگاهی به تجارب شهرداری‌ها در سطح دنیا داشته باشیم، به این نتیجه می‌رسیم که شهرداری یک نهاد اجتماعی است و همین نوع نگاه اجتماعی حاکم بر فعالیت شهرداری‌ها توانسته جایگاه و شأن شهرداری را در خیلی از مناطق دنیا ارتقا دهد که ضرورت دارد ما نیز به آن سمت‌وسو کشیده شویم.

انتهای پیام/۹۰۰۰۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول