اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

نسل جدید نیازی به ژست‌های سیاسی ما ندارند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: نسل جدید به ژست‌های سیاسی ما نیاز ندارند بلکه نیاز روز جوانان، رفافت و دوستی با آنهاست، چراکه رفقای جوان ما تنها راه‌حل عبور از مشکلات هستند.

نسل جدید نیازی به ژست‌های سیاسی ما ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم امشب در دیدار با ضرغامی یکی از اعضای شورای عالی فضای مجازی کشور و زاکانی نماینده سابق مردم‌ تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: توجه به جوانان یک رسالت است.

وی گفت: مسوولان باید به دور از بازی‌های سیاسی شرایط و بستری فراهم کنند که از ظرفیت‌های فکری، اجرایی و علمی آینده‌‌سازان کشور برای رشد و بالندگی عرصه‌های مختلف ایران عزیز بهره‌مند شد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در ادامه بیان کرد: نسل جدید جامعه ما، به ژست‌های سیاسی ما نیاز ندارند بلکه نیاز روز جوانان، رفافت و دوستی با آنهاست چراکه رفقای جوان ما تنها راه‌حل عبور از مشکلات هستند.

وی در این دیدار با تاکید به توجه ویژه به محتوای رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی کشور گفت: خوراک رسانه‌ای جوانان در فضای مجازی باید محتوای غنی ایرانی و اسلامی داشته باشد و باید نیروهای ارزشی و انقلابی جوان که امروزه شاهد فعالیت بسیار اثرگذار آنها هستیم، میدان عمل را به دست گیرند و با ابتکارات خود محتوای ارزشی تولید و منتشر کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه بنده در لابه لای کارهای روزانه خود مطالب منتشر شده در  فضای مجازی را مطالعه می‌کنم، تصریح کرد: جوانان با استعداد و کاربلد ما با تکیه بر سواد بالایی که در این عرصه‌ها دارند، محتوایی تولید می‌کنند که با تقویت آنها می‌توان بر توطئه‌های فرهنگی دشمن فائق آمد.

 

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/ 40/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول