اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش خبرداد

مبادله روزانه ۵۰۰ کلمه بین فرزندان و والدین/ اجرای دوره‌های گفت‌وگو در ۱۲۰۰ کلاس از امروز

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: تعداد کلمات رد و بدل شده در خانواده بین والدین و فرزندان از روزی۱۵۰۰ کلمه به ۵۰۰ کلمه کاهش یافته است.

مبادله روزانه ۵۰۰ کلمه بین فرزندان و والدین/ اجرای دوره‌های گفت‌وگو در ۱۲۰۰ کلاس از امروز

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، فرحنار مینایی‌پور مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش در نشست هم‌اندیشی گفت‌وگوی بین نسلی که در ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: گفت‌و‌گوی بین نسلی از دی ماه سال گذشته با همکاری معاونت زنان ریاست جمهور در ۵ فرهنگسرا اجرا شد.

وی ادامه داد: کارگروه گفت‌وگو در دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش تشکیل شد و ۴ دوره گفت‌وگو برای بانوان برگزار شد.

مینایی‌پور به برگزاری نشست تخصصی گفت‌وگو اشاره کرد و گفت: برای این منظور آموزش دانش‌‌آموزان توسط اساتید در استان‌ها پیش‌بینی شد و بودجه تأمین شد و در این راستا جلسات گفت‌وگو بین دختران در ۴ قسمت شامل گفت‌وگوی دانش‌آموزان با دانش‌آموزان، گفت‌وگو دانش‌‌آموزان با والدین، گفت‌وگوی دانش‌آموزان با اولیای مدرسه و گفت‌وگوی دانش‌آموزان مسؤولان شهر است.

وی اضافه کرد: این طرح در ۱۲۰۰ کلاس در سراسر کشور اجرا می‌شود که شیوه نامه آن ارسال شد و از امروز این دوره‌های گفت‌وگو آغاز شده است.

وی به کاهش زمان گفت‌وگو در خانواده‌ها اشاره کرد و ادامه داد: تعداد کلمات رد و بدل شده در خانواده از روزی۱۵۰۰ کلمه به ۵۰۰ کلمه کاهش یافته است که البته از جمله دلایل افزایش حضور فرزندان در فضای مجازی است و کاهش گفت‌وگوی بین نسلی است.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول