اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

حجت‌الاسلام پناهیان در نشست جامعه ایمانی مشعر:

مداحان در شکست دشمن تاثیرگذارند/ تمام وقایع کوفه را برای مردم روشن کنید

یک کارشناس دینی گفت: اگر مداحان ما در مورد وقایع کوفه و کربلا وقت بگذارند و بیشتر کار کنند تاثیر زیادی را در بین مردم ایجاد می کنند و خیلی از زوایای این واقعه تاریخی روشن می شود.

مداحان در شکست دشمن تاثیرگذارند/ تمام وقایع کوفه را برای مردم روشن کنید

به گزارش خبرنگار مسجد و هیأت، اولین نشست صمیمانه جمعی از ستایشگران جوان آستان اهل بیت (ع) با حضور حجت الاسلام علیرضا پناهیان، حاج مهدی سلحشور دبیر جامعه ایمانی مشعر، حاج سید احمد عبودتیان مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا (عج)، استاد سید مهدی حسینی و مداحان و شعرای جوان اهل بیت (ع) در بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا (عج) برگزار شد. 

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان  در این مراسم گفت: امروز شرایط ظهور امام زمان (عج) هنوز فراهم نشده است زیرا رابطه‌های مردم با یکدیگر نزدیک نشده است. حضور مداحان و سخنرانان امروز کار بزرگی است و باید بیشتر به کار آن ها پرداخته شود.

این کارشناس مذهبی به تبیین جای گاه ستایش‌گری در انتقال گفتمان انقلاب اسلامی به نسل جوان پرداخت و گفت: امروز مداحان ما باید پرورش یابند و حجاب و موضوعات مذهبی را ترویج دهند.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: امروز مداحان و مداحی‌های ما جهانی شده است و بسیار تاثیرگذار است. آیا ما امروز مداحی در باب حرمین داریم؟ این مداحی ها بسیار در شکست دشمن تاثیرگذار است. ما چرا در مورد اربعین مداحی و فیلم نمی‌سازیم؟ ما می توانیم تاثیر مداحی ها را چندین برابر کنیم. 

وی عنوان داشت: اگر مداحان ما در مورد وقایع کوفه و کربلا وقت بگذارند و بیشتر کار کنند تاثیر زیادی را در بین مردم ایجاد می‌کنند و خیلی از زوایای این واقعه تاریخی روشن می‌شود. 

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه مداحان خیلی می‌توانند در جهت تربیت، رشد و انقلاب اسلامی حرکت کنند، گفت: نباید برخی مسائل را بصورت صریح در سخنرانی‌ها و مراسمات گفته شود. باید طوری رفتار کنیم که همه اقشار به سخنرانی و مداحی توجه کنند. 

 امروز همه مداحان یک جا نباید حضور داشته باشند و مکان های مختلفی را برای مداحی انتخاب کنند، فلذا مداحان با روضه و مداحی خاص می‌توانند خیلی ها را جذب و عاشق دین کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول