اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

آخرین انتصابات در استان همدان

آزادبخت، سرپرست فرمانداری همدان شد

بر اساس آخرین اخبار به دست آمده مصطفی آزادبخت به عنوان سرپرست فرمانداری همدان و سید محمود عسگریان به عنوان سرپرست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری منصوب شدند.

آزادبخت، سرپرست فرمانداری همدان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پس از اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان تعدادی از مدیران استان همدان مجبور به ترک پست خود شدند. البته برخی از از مدیران مدارک آموزشی اخذ شده از سازمان مدیریت دولتی را برای اینکه مشمول قانون 35 سال خدمت به دلیل داشتن مدرک کارشناسی ارشد گردند،ارائه دادند که با رأی دیوان عدالت اداری منتفی شد و همه بازنشستگان باید پست خود را ترک کنند.

به همین دلیل علی تعالی فرماندار همدان نیز بازنشسته شد و پس از آن مصطفی آزادبخت با حکم استاندار همدان به عنوان سرپرست فرمانداری همدان معرفی شد. آزادبخت هم اکنون مدیرکل حراست استانداری همدان است. او تجربه فرمانداری در شهرستان ملایر و اسدآباد را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

سیدمحمود عسگریان نیز که مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری همدان بود به عنوان سرپرست  معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان از سوی استاندار معرفی شد و رضا قیاسی این مسند را ترک گفت.

پیش از این هم ابوالقاسم الماسی، مدیرکل دفتر امور سیاسی وانتخابات استانداری همدان به عنوان سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری همدان منصوب شد.

در ادامه باید دید که احکام اصلی به نام چه کسانی در این پست‌های حساس صادر خواهد شد.

انتهای پیام/89040/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول