اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

«آقاملایی» باید در صحن شورا از اعضای شورا عذرخواهی کند/ تقاضای لغو سخنگویی «آقاملایی»

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: آقای آقاملایی بخاطر اظهاراتشان با خبرنگاران و زیر سوال بردن شان شورا و اعضای شورا در صحن علنی عذرخواهی کند.

«آقاملایی» باید در صحن شورا از اعضای شورا عذرخواهی کند/ تقاضای لغو سخنگویی «آقاملایی»

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سعید رحیمی عصر امروز در یکصد و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان، درباره نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان و اظهارات بیان شده در آن نشست، اظهار کرد: آقای آقاملایی به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان به عنوان یک شخصیت حقوقی مصاحبه‌ای را با خبرنگاران داشتند.

وی اضافه کرد: ایشان اظهار کردند رای‌گیری که در صحن شورا شده سوری بوده و تمام اقداماتی که در شورا انجام شده سوری بوده و فقط من(آقاملایی) و آقای یوسفی از سوی طرف چینی به این همایش دعوت شده است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تاکید کرد: شهردار گرگان در تاریخ 27 آبان ماه نامه‌ای را به شورا ارسال کرده و با دو فوریت تقاضای بررسی سفر اعضای شورای اسلامی شهر به چین را داشته و در این نامه، نام کسی قید نشده است.

رحیمی بیان کرد: در صحن علنی موضوع مطرح و در نهایت دو نفر به قید قرعه (آقایان رحیمی و آقاملایی) برای سفر به چین تعیین شده و هر کسی بخواهد نامه را در اختیارش قرار خواهم داد.

وی تاکید کرد: هر کاری که در شورا صورت بگیرد باید از مجرای صحن علنی شورا صورت گیرد و معتقدم سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان برخلاف قانون شوراها حفظ حیثیت و شئون شوراها را در خصوص امانتداری رعایت نکردند و ایشان باید مصوبات شورا و آنچه در شورا مصوب شده را به اطلاع مردم می‌رساندند نه اینکه با نظرات خود به شورا و عضو شورا اهانت کند.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: ایشان باید بخاطر این اشتباه در صحن علنی عذرخواهی کند و بر این اساس نامه‌ای را با مشورت دوستان تنظیم کردم که موضوع لغو سفر اعضای شورا به کشور چین به صورت دو فوریتی مطرح و مصوب شود.

رحیمی بیان کرد: همچنین در ادامه درخواست لغو سخنگویی آقای آقاملایی به عنوان سخنگویی شورای اسلامی شهر گرگان را دارم.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول