اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

در صحن علنی شورای شهر گرگان مطرح شد

عذرخواهی رسمی سخنگوی شورای شهر گرگان از اعضاء/ تصویب ردیف بودجه برای سفرهای مختلف در بودجه شهرداری گرگان

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان در صحن علنی این شورا به صورت رسمی از اعضای این شورا بخاطر اظهارات چند روز اخیرش عذرخواهی کرد.

عذرخواهی رسمی سخنگوی شورای شهر گرگان از اعضاء/ تصویب ردیف بودجه برای سفرهای مختلف در بودجه شهرداری گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حمیدرضا آقاملایی امشب در صحن رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص حواشی پیش آمده پس از نشست خبری با خبرنگاران و توضیحات ارائه شده در خصوص سفر چین و یکی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان، اظهار کرد: شان و جایگاه شورا خیلی بالاتر از آن است که ما بخواهیم در خصوص سفری که تا امروز خیلی از اعضای شورا و شهرداران گذشته به چنین سفرهای مشابهی رفته‌اند بحث کنیم.

وی ادامه داد: من برخی از صحبت‌هایی که به نقل از سخنگوی شورا طی روزهای اخیر منتشر شده را تائی نمی‌کنم اما به هر ترتیب بخاطر تمام مباحث مطرح شده چه درست و چه غلط به صورت رسمی از اعضای شورا عذرخواهی می‌کنم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: آن نامه‌ای که از سوی شهرداری گرگان برای این سفر به شورا ارائه شد، در پیوست آن نام من به عنوان یکی از افراد دعوت شده از سوی طرف چینی ذکر شده است.

آقاملایی بیان کرد: اگر غیر از این نامه، نامه‌ای دیگری بوده و من خبر نداشتم موضوع دیگری است و من بابت اظهاراتم عذرخواهی می‌کنم اما در پیوست نامه به صراحت اسم من آمده است.

وی با تقدیر از رسانه‌های رسمی بخاطر حفظ امانتداری و انتقال صحیح مطالب، اضافه کرد: من بر اساس این داشته نظر شخصی خودم را داده‌ام و متاسفانه احساس من این است، عده محدودی از دوستان می‌خواهند با این حواشی، حرکت رو به جلوی شهر را کند کنند و شورا را با این حواشی سرگرم کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد: نظرم بر این بود با وجود این نامه انجام قرعه‌کشی به صلاح نبوده است، چون اسامی و نامه شفاف بوده است.

آقاملایی گفت: این نوع برخورد با یک سفر خارجی روش جالبی نیست و بجای آنکه این حواشی را ایجاد کنیم باید نگاه بلند و بزرگی بابت این سفر داشته باشیم و ببینیم این سفر چه میزان در توسعه شهر موثر خواهد بود.

وی تاکید کرد: اگر این سفرها برای شهر لازم نیست چرا در بودجه برای آن ردیف دیده می‌شود و اگر این سفرها لازم است پس چرا به این مباحث دامن می‌زنید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: باز هم تاکید می‌کنم اگر باعث تکدر خاطر دوستانم در شورای اسلامی شهر گرگان شدم از تک تک آنها پوزش می‌خواهم و عذرخواهی کنم.

آقاملایی متذکر شد: هیچ ابایی از عذرخواهی ندارم زیرا هدف ما پیشرفت شهر است اما باز هم تاکید می‌کنم من بر اساس نامه و مستندات موجود اظهارنظر کردم و بازهم تاکید می‌کنم با توجه به مستندات در اختیار من آن قرعه‌کشی به صلاح نبوده است.

وی در پایان بیان کرد: توصیه می‌کنم خودمان را خیلی درگیر حواشی نکنیم چون این حواشی وقت ما را می‌گیرد و ما را از مسیر روبه جلو خارج می‌کند.

انتهای پیام/83004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول