اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بوشهر

لیگ دسته اول فوتبال

مصاف شاهین و قوی سپید در شمال/ جدال صدر و قعر جدول

تیم ملوان بندر انزلی در هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، از ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه امروز یکشنبه یازدهم آذرماه در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف تیم شاهین شهرداری بوشهر می رود.

مصاف شاهین و قوی سپید در شمال/ جدال صدر و قعر جدول

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصاف صدرنشین و قعر نشین جدول رقابت‌های لیگ یک از حساسیت‌های منحصر به فرد خودش همراه خواهد بود. شاهین در این بازی برای حفظ صدرنشینی به انزلی آمده است و شاگردان محمد احمدزاده در انزلی نیز برای پایان دادن به ناکامی‌های خود از شاگردان محمود فکری پذیرایی می کنند. در شش تقابل این دو تیم دو برد نصیب ملوان بندر انزلی شده است و دو بازی با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

تیم ملوان بندر انزلی در هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، از ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه امروز یکشنبه یازدهم آذرماه  در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف تیم شاهین شهرداری بوشهر می رود.

ملوان بندر انزلی در هفت هفته گذشته، در دیدارهای خارج از خانه خود شکست خورده و در بازی‌های خانگی به تساوی رسیده است. این نتایج ضعیف علاوه بر نارضایتی هواداران انزلی‌‌چی، شاگردان محمد احمدزاده را در انتهای جدول نگه داشته است. اگر ملوان بندر انزلی  این هفته هم از کسب پیروزی باز بماند، ممکن است محمد احمدزاده که حدود 40 روز قبل سرمربی ملوان شد، از هدایت این تیم برکنار شود. ملوانان این هفته هم کار بسیار سختی مقابل صدرنشین پیش رو دارند و البته سایر مدعیان به لغزش شاهین در انزلی امیدوار هستند.

شاهین شهرداری بوشهر هم در چهار دیدار قبلی خود به چهار پیروزی دست یافته و شرایط بسیار خوبی در جدول لیگ یک دارد. با وجود اوج‌گیری شاهین در لیگ دسته اول، این باشگاه وضعیت مالی خوبی ندارد و همین مسئله باعث شد محمود فکری ، مدیران باشگاه را به استعفا تهدید کند. شاگردان فکری این هفته امیدوارند با شکست ملوان در انزلی، به یکه‌تازی خود ادامه دهند و خود را به قهرمانی نیم‌فصل اول نزدیک‌تر کنند.

قضاوت حساس این بازی را مهدی اجاقی به عنوان داور و کمک های وی علی الفتی و جواد قنبریان و داور چهارم علی اصغر افروزه به عهده دارند.

بررسی خطوط دفاعی و هجومی دو تیم :

دو تیم آمار متفاوتی در این خط دارند و تیم ملوان میزبان دیدار امروز در خط دفاعی خود 15 گل دریافت کرده که به نظر می رسد هنوز هماهنگی لازم بین این خط حاصل نشده و در فاز هجومی ملوانان به لطف درخشش شهریار مغانلو گلزن 13 گل به ثمر رسانده است ( با احتساب دیدار هفته اول مقابل خونه به خونه ).

شاهین بوشهر مهمان قوهای سپید انزلی در دیدار امروز در خط دفاعی حالا از تجارب گران بهای مرتضی غلامعلی بیگی به خوبی استفاده می کند و این تیم با 7 گل خورده به همراه فجر بهترین خط دفاعی لیگ را از آن خود کرده است.

بوشهری ها در فاز هجومی به لطف درخشش بازیکنانی مثل میلاد صارمی و بهمن سالاری موفق شده اند 20 گل به ثمر برسانند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول