اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

با حضور معاون پژوهشگاه قوه قضائیه

نمایشگاه دائمی انتشارات قوه قضاییه در سمنان گشایش یافت

نمایشگاه دائمی انتشارات قوه قضاییه در سمنان به همت دادگستری کل استان سمنان گشایش یافت.

نمایشگاه دائمی انتشارات قوه قضاییه در سمنان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز با افتتاح نمایشگاه دائمی انتشارات قوه قضائیه در مرکز استان سمنان، مرجع کاملی از کتاب‌های حقوقی و قضایی در دسترس حقوقدانان، وکلا و مردم قرار گرفت.

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان در افتتاح این نمایشگاه که با حضور معاون پژوهشگاه قوه قضائیه برگزار شد، ارتقای آگاهی‌های عمومی و حقوقی را ازجمله برنامه‌های اجرایی قوه قضائیه عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه با حمایت مرکز پژوهشگاه‌های قوه قضائیه ایجاد شده است و جدیدترین انتشارات حقوقی در آن عرضه خواهد شد.

سیدمحسن مظهری ایجاد این نمایشگاه را افزایش پل ارتباطی قوه قضائیه با مردم توصیف کرد و ارتقای آگاهی‌های عمومی و حقوقی مردم استان و دسترسی آسان قضات، وکلا، اساتید و دانشجویان رشته‌های حقوق در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه به منابع معتبر را ازجمله اهداف برپایی این نمایشگاه دائمی دانست.

مظهری گفت: در این نمایشگاه سه هزار جلد کتاب در 290 عنوان در حال حاضر عرضه شده است و به‌صورت مستمر آخرین انتشارات قوه قضائیه در این محل در دسترس علاقه‌مندان است.

این نمایشگاه در خیابان طالقانی سمنان، جنب ساختمان شماره دو دادگستری کل استان فعال است و در طول هفته طی دو نوبت کاری صبح‌ها از ساعت 8:30 الی 13:30 و عصرها از ساعت 16:30 الی 20 به‌جز عصر پنج‌شنبه‌ها و روزهای جمعه به ارائه خدمات می‌پردازد.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول